Menu

Szukaj na tym blogu

6 października 2015

Projekt Denko - Sierpień - Wrzesień 2015.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z kolejnymi denkami. Ostatnio nie idzie mi najlepiej ze zużyciami dlatego też posty te pojawiają się co miesiąc. Bez zbędnego przedłużania zapraszam dalej :)

kosmetyki, z których nie byłam zadowolona
kosmetyki, które były ok, choć mnie nie powaliły
kosmetyki, z których byłam bardzo zadowolona

KOSMETYKI DO CIAŁA 

Rexona. Invisible, Antyperspirant w sztyfcie
Nie brudzi ubrań, chroni skórę, czego chcieć więcej.
Teraz używam: Rexona, Invisible Black+White, Antyperspirant w sztyfcie

Isana, Żele pod prysznic
Kupuję je zawsze na promocji, gdy kosztują ok. 2 złotych, w tej cenie nie znajdziemy nic lepszego. Ładnie pachną, dobrze się pienią i nie wysuszają.
Teraz używam: Luksja, Mleczko pod prysznic Masło Shea

Panthenol, Pianka do stosowania zewnętrznego
Wiem, że lato już się skończyło, ale gdybyście potrzebowali czego na poparzenia słoneczne (tak na przyszłość) to zdecydowanie polecam.

Farmona, Lawendowe Ukojnie, Peeling cukrowy do ciała - Recenzja
Piękny zapach i świetne działanie. Szkoda tylko, że zawiera parafinę.
Teraz używam: Luxury Paris, Luksusowy kriotermalny peeling drenujący

Bielenda, SPA Ameryka, Nawilżający mus do ciała - Recenzja
Rewelacyjny produkt, piękny zapach, świetna konsystencja i działanie.
Teraz używam: Equilibra, Olejek z masłem Shea

KOSMETYKI DO TWARZY

La Luxe, Głęboko nawilżający zabieg mezo-enzymatyczny dla cery suchej i wrażliwej
Generalnie nie widziałam żadnej różnicy jeżeli chodzi o stan mojej skóry, niestety.

Resibo. Olejek do demakijażu - Recenzja
Świetnie się sprawdzał w swojej roli. Olejki do demakijażu są ze mną od dawna i bardzo je sobie chwalę.

La Roche Posay, Effacar, Oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej
Bardzo dobrze oczyszcza skórę, sprawdzi się również do demakijażu. Gęsty, świetnie się pieni, wydajny. Zbliżony do Normaderm od Vichy.
Teraz używam: Ten sam produkt

Alterra, BIO Granat, Emulsja oczyszczająca - Recenzja
Delikatna i kremowa konsystencja sprawdza się idealnie do oczyszczania skóry rano. W tym celu ją kupiłam i bardzo sobie chwalę. Na pewno nie do demakijażu.
Teraz używam: Delia, Dermo System, Żel odświeżający do mycia twarzy

Naturalissa, Tonik PHA Kwas Laktobion. i Glukonolakton
Nie zauważyłam żadnej różnicy w trakcie jak i po jego stosowaniu, ale muszę przyznać, że byłam bardzo nieregularna.

KOSMETYKI DO WŁOSÓW

Elseve, Magiczna Moc Olejków, Szampon do włosów
Niestety nie zauważyłam tej magicznej mocy. Na dodatek przy dłuższym stosowaniu moje włosy były bardzo szorstkie. Jednym słowem odradzam.
Teraz używam: Foltene, Szampon regenerujący

Elseve, Magiczna Moc Olejków, Kremowa odżywka do włosów
Nie była tak zła jak szampon, ale na pewno do niej nie wrócę.
Teraz używam: Yves Rocher, Odbudowująca odżywka do włosów z olejkiem jojoba 

Isana, Megamocny lakier do włosów
Kolejna butelka do kolekcji. Sprawdza się idealnie na co dzień i do drobnych poprawek, na większe wyjście polecałabym jednak coś innego. Na promocji można go dostać za grosze. 
Teraz używam: Ten sam produkt

KOLORÓWKA & PERFUMY

Rimmel, Stay Matte, Puder do twarzy 03 Peach Glow - Recenzja
Jak już pewnie wiecie zdecydowanie jeden z moich ulubionych pudrów.
Teraz używam: Paese, Puder matujący z olejem arganowym

L'oreal, True Match, Korektor Vanilla
Tak jak w przypadku pudru powyżej jeden z moich ulubieńców. Dobrze kryje i długo się utrzymuje, na dodatek ma idealny dla mojej cery kolor.
Teraz używam: Maybelline, Instatn Age Rewind, Korektor pod oczy

L'oreall, Volume Million Lashes So Couture, Tusz do rzęs
Przepięknie rozdziela rzęsy i nie tworzy grudek, nawet po prawie 5 miesiącach używania. Niestety nie daje na tyle spektakularnego efektu żebym do niego wróciła, ewentualnie na jakiejś dużej promocji.
Teraz używam: Lovely, Pump Up, Tusz do rzęs

Bi-es, Woda perfumowana Love Forever
Słodki zapach o całkiem dobrej trwałości. Przyznam, że używałam go jako odświeżacza w pokoju.

A jak tam Wasze zużycia?

Pozdrawiam :)

45 komentarzy:

  1. Ale tego dużo! :) Uwielbiam żele pod prysznic Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie szykuje wpis i moje denko jest całkiem spore. ..
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder z Rimmela miałam i byłam nawet zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten puder to również mój ulubiony, daj znać jak spisuje się ten którego teraz używasz, bo jestem bardzo ciekawa :) Jeśli masz ochotę to u mnie dzisiaj też denko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że do ideału mu bardzo daleko i nie polecam ;/

      Usuń
  5. U mnie były 3 produkty, więc nie zaszalałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko próbki :D
    A ja we wrześniu nie robiłam projektu denko i zużyłam mase produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie miałam, ale marki są mi dobrze znane :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedną Isanę już wypróbowałam. Mam ochotę na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię żele Isana, emulsję Alterra, puder Stay Matte :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ulubione żele pod prysznic z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a miałam się skusić na ten zestaw z Elseve :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się kompletnie nie sprawdził, ale na wizażu czytałam sporo pozytywów, także musisz sama wypróbować :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. U mnie równie dobrze sprawdzają się dużo dużo tańsze tusze, więc nie widzę sensu aż tyle za niego płacić :)

      Usuń
  13. Nic z tego nie znam, ale zawsze coś tam w umyśle zostaje;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne denko, wydaje mi się, że jestem jedyną osobą, która nie polubiła emulsji do mycia twarzy Alterry. Miałam uczucie niedomycia nawet jak stosowałam ją rano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie, czuję, że moja skóra jest odświeżona i przyjemna w dotyku :) Zdaję sobie sprawę jednak, że nie wszyscy lubią taką konsystencję w produktach do oczyszczania twarzy, więc może stąd to uczucie niedomycia ;/

      Usuń
  15. Emulsję z Alterry na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie również się sprawdzi :)

      Usuń
  16. Sporo zużyłaś, żele z Isany bardzo lubię, a panthenol również polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe te oczyszczajce, La Roche Posay i ta Alterra :)
    Ja bardzo sobie chwalę odżywki z L`Oreal Elseve i jak używałam szamponów z SLS to szampony też ciągle kupowałam. Teraz kupuję tylko odżywki, najczęściej różową i czarną z arganiną, tego z olejkami nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O różowej czytałam masę dobrego, może dam jej szansę :)

      Usuń
  18. Jest tu parę produktów które znam i lubię. Ładne denko! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam żele Isany, są moim zdaniem ok jak za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może się po prostu przyzwyczaiła i dlatego nie działał już tak dobrze? Moja odpukać jak na razie bardzo dobrze na niego reaguje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię żele Isany, ale teraz mam takie zapasy różnych firm że dawno ich nie stosowałam.
    Bardzo udane denko. No i gratuluję kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zastanawiam się między So Couture a feline i nie wiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie dużo zużytych po wrześniu, między innymi właśnie ten elseve , nie wrócę już do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię Isanę :) Ma tanie produkty, które pięknie pachną,

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię ten antyperspirant w sztyfcie z rexony, dobry jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem a w zasadzie byłam z niego zadowolona :)

      Usuń
  26. Zadnego z tych produktow nie mialam, ale mazidlo z Bielendy chetnie bym wyprobowala :) Gratuluje zuzyc :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. Już nie pamiętam kiedy miałam jakiś żel z Isany;) Mam za to w planach zakupić puder z Rimmela, bo akurat wykończyłam jeden puder prasowany:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pudru do twarzy Rimmel Stay Matte używam od lat- kocham go!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...