Menu

Szukaj na tym blogu

7 października 2015

Czekoladowy koktajl z figą.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z kolejnym przepisem na czekoladowy koktajl, tym razem z figą. Sezon na figi trwa więc trzeba korzystać póki można je dostać świeże. Jeżeli chodzi o suszone to nie bardzo przepadam, są dla mnie za słodkie. Nie przedłużam więcej i zapraszam na koktajl :)


 
Składniki (1 porcja)
  • 1 mrożony średni banan
  • 1-2 świeże figi
  • 2 daktyle
  • 1 łyżka kakao
  • 150 ml. mleka 
  • 5 kostek lodu
  • dodatkowo: ziarna kakao do posypania po wierzchu
Wykonanie:
Wszystkie składniki poza ziarnami kakao wrzucamy do blendera i dokładnie miksujemy. Przelewamy do szklanki i posypujemy ziarnami kakao.

P.S. Przy okazji bardzo chciałabym Wam podziękować ponieważ wczoraj stuknęło mi na blogu 1000 obserwatorów :)

SMACZNEGO :)

24 komentarze:

  1. Aż mi ślinka pociekła :) Czekoladę uwielbiam w każdej postaci. Myślę, że mix z figami, daktylami i bananami musi być pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda smacznie, ale nie wiem czy bym się na niego skusiła. Nie przepadam za figami i daktylami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to pysznie wygląda, akurat na poprawę humoru :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Propozycja na jesienną chandrę :)

      Usuń
  4. Wczoraj wypytywałam w pracy koleżanki o smak świeżych fig. Nigdy nie próbowałam, a widziałam ostatnio w Biedronce i się zastanawiałam czy kupić ;) Chyba się po nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak. Spróbować warto, ja kiedyś też nie wiedziałam jak smakują, a teraz jak tylko są dostępne to kupuję :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię figi, więc ten koktajl przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Musi być pyszne!
    I gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko jem figi, bo nigdy nie wiedziałam jak je wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dodaję je do koktajli, owsianek, musli, jogurtu albo same :)

      Usuń
  9. Ciekawa jestem smaku :). Miałam dzisiaj w ręku figi, ale nie kupiłam, zabrakło pomysłu na wykorzystanie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm pyszności :) Super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ to wygląda smakowicie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...