Menu

Szukaj na tym blogu

18 października 2015

Mini serniczki z ciasteczkami Oreo.

Hej,
Dziś zapraszam Was na szybkie i proste mini serniczki z ciasteczkami typu Oreo :)




Składniki: (8 sztuk)
  • 18 sztuk Oreo lub ciastek tego typu
  • 250 g. chudego twarogu
  • 1/4 szklanki cukru (u mnie ksylitol)
  • 1 jajo
  • 1 łyżeczka aromatu waniliowego
Wykonanie:
Piekarnik nagrzewamy do 180C. Do foremek na muffiny wkładamy po jednym ciastku. Pozostałe ciastka wkładamy do woreczka i tłuczkiem rozdrabniamy i wsypujemy mniej więcej po 1 łyżce do każdej foremki dobrze dociskając. Twaróg, cukier, jajo i aromat waniliowy dokładnie ze sobą blendujemy. Powstałą masę wykładamy na ciasteczkowy spód aż po brzegi. Obniżamy temperaturę w piekarniku do 130C i pieczemy nasze serniczki przez 25 minut. 

SMACZNEGO :)

25 komentarzy:

  1. Kuszące i proste! Na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo są bardzo proste w wykonaniu, a efektowne i smaczne :)

      Usuń
  2. pyszności :) zrobię przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhm sernik bez rodzynek (<3) z ciasteczkami oreo - mmm ależ to musi smakować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za rodzynkami w wypiekach nie przepadam, jedynie solo :)

      Usuń
  4. Zawsze po wizycie na Twoim blogu dosłownie cieknie mi ślina i mam ochotę na jakieś pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, nie przepadam za oreo ,chyba ze mam na nie po prosotu ochote, ale to wyglada tak pysznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze też wielką fanką nie jestem, ale w takiej formie są przepyszne :)

      Usuń
  6. Kurcze muszę zrobić, jestem ciekawa smaku.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za oreo nie przepadam, ale takimi ciastkami bym z pewnością nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają smakowicie, na pewno też tak smakują :) Muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pycha! Zapisuję przepis i w pt jak będę mieć wolny czas to chętnie przygotuję takie mini serniczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają apetycznie a wydają się proste w przygotowaniu czyli coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przygotowaniu są banalne proste i szybciutko się je robi :)

      Usuń
  11. Oj od jednego takiego serniczka nic Ci się nie stanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...