Menu

Szukaj na tym blogu

3 października 2015

FOODBOOK, czyli moje śniadania Pt. IV

Hej,
Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem o moich śniadaniach. Polecam szczególnie tym, którym brakuje inspiracji na pyszne i zdrowe śniadania, no może poza jednym. Zapraszam :)



Czekoladowe naleśniki z bananem i nektarynką, polane roztopioną czekoladą i malinki. Przepis na naleśniki znajdziecie tutaj


Tosty z chleba żytniego z tuńczykiem i kukurydzą. Do tego sałata z żółtym pomidorem oraz ogórkiem i papryka.


Placuszki z borówkami z tego przepisu, polane czekoladowym sosem z banana i kakao oraz posypane migdałami i suszonym mango.


Czekoladowa owsianka (do gotującej się owsianki dołożyłam pół banana i łyżeczkę kakao) z bananem i malinami.


Żytnie tosty z awokado i jajkiem oraz pomidorek i papryka. 

Najnowsza gazetka Lidl


Zainteresowanych innymi śniadaniowymi propozycjami odsyłam tutaj

Pozdrawiam :)

30 komentarzy:

  1. u Ciebie zawsze jest tak smacznie, plsss. nie rób mi tego , robię się głodna i mam na wszystko ochotę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże, aż chce się wszystkiego spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio jestem zakochana w paście z awokado ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to wszystko smakowicie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ale to wszystko wygląda przepysznie! :) Kakao do owsianki? Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie przepisy wyglądają smakowicie i kolorowo :) Chętnie bym takie przyrządziła, ale w weekend, bo w tygodniu nie ma na to czasu. W pierwszej kolejności - placuszki z borówkami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Same pyszności:) Ja najczęściej jem bułkę na śniadanie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio śniadaniowo idę na łatwiznę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naleśniki i owsianka bardzo wpasowują się w moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie rano zdecydowanie brakuje pomysłów na śniadania. Naleśniki kuszą najbardziej.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekoladowe naleśniki z bananem muszą być przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh, ta czekoladowa owsianka musi być super <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńka jesz;) też muszę zacząć robić coś takiego bo w kółko i to samo jem ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) Będzie mi miło jak odpowiesz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciała bym żeby mi ktoś przyrządził takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam Mniam pychotka. Uwielbiam avokado :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym wpadała do Ciebie na śniadania. U mnie w kółko płatki śniadaniowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam, kusisz, och kusisz, a zwłaszcza mam ochotę na czekoladowe naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, aż mam ochotę je znów zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...