Menu

Szukaj na tym blogu

29 października 2015

Balsam do ciała z drobinkami złota.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z recenzją Aksamitnego balsamu do ciała rozświetlającego z drobinkami złota od Luury Paris. Zapraszam dalej :)


OPAKOWANIE
Balsam zamknięty jest w butelce z dozownikiem o pojemności 350 ml. 




KONSYSTENCJA
Na zdjęciu wygląda na dość zwartą, jednak w rzeczywistości jest lekka, bardziej przypomina mleczko do ciała. Dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, nie zostawia tłustej i lepkiej warstwy na skórze.

ZAPACH
Sama nie wiem do końca czy mi się podoba. Generalnie jest to dość słodki zapach, ale wyczuwam w nim jakąś kwiatową nutę i połączenie to mnie jakoś nie przekonuje. Na szczęście nie utrzymuje się zbyt długo na skórze. 

DZIAŁANIE
Z informacji od producenta możemy się dowiedzieć, że balsam ma zapewnić doskonałe odżywienie skóry i głęboki poziom nawilżenia. Niestety z obietnicami tymi zgodzić się nie mogę. Balsam tak jak już pisałam ma lekką konsystencję i szybko się wchłania. Zostawia skórę bardzo gładką i miękką w dotyku, jednak nie jest ona odpowiednio nawilżona. Dla osób, które borykają się z suchą skórą na pewno się nie sprawdzi. Zawarte w balsami drobinki złota bardzo ładnie i delikatnie rozświetlają skórę. ie jest to tandety brokat jak w niektórych balsamach, ale taka złota poświata. Generalnie jest to produkt, po który warto sięgnąć latem. Dzięki swojej lekkiej konsystencji nie będzie obciążał skóry, a zawarte w nim drobinki będą ładnie rozświetlać skórę. Osobiście nie przepadam za takimi rozświetlającymi produktami poza okresem letnim. 

Dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu, zaznaczam jednak, że nie wpłynęło to na moją opinię.

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Raczej nie przepadam za takimi produktami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo lubię drobinki w balsamach, bo potem świeci mi się cała twarz... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej też nie przepadał za takimi rozświetlającymi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam nic tej marki, jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię, gdy kosmetyki rozświetlają skórę, więc chętnie bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie przepadam za tymi balsamami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuje jak go spotkam. Lubie kosmetyki z rozświetleniami

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie balsamy z lekkimi drobinkami. Tego produktu nie miałam, ale z pewnością niedługo zakupię ;)
    PS. fajny blog! Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię balsamów z drobinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu, u mnie nawilżenie skóry się pojawiło. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też wolę sięgać po takie produkty latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię takie i chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wolę latem takie produkty lub ewentualnie przed jakimś wieczornym wyjściem np. na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...