Menu

Szukaj na tym blogu

19 października 2015

Kurczak po meksykańsku z kuskusem.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z przepisem na kurczaka po meksykańsku z kaszą kuskus. Zapraszam dalej :)



Składniki:
  • 200 g. mięsa z piersi kurczaka
  • 1 duża czerwona papryka
  • 1 średnia cebula
  • 100 g. kaszy kuskus (u mnie kuskus razowy)
  • przyprawa do dań meksykańskich
  • szczypta soli
  • 1 łyżeczka oleju (u mnie kokosowy) 
  • świeża kolendra
Wykonanie:
Pierś z kurczaka kroimy w kostkę lub paski, jak kto woli, delikatnie solimy i obficie posypujemy przyprawą do dań meksykańskich. Cebulę kroimy w piórka, a paprykę w paski. Przygotowujemy kuskus według wskazówek na opakowaniu. Na rozgrzany olej kokosowy wrzucamy kurczaka i delikatnie obsmażamy z każdej strony. Zdejmujemy mięso z patelni i wrzucamy cebulę razem z papryką, delikatnie solimy i dusimy, w razie potrzeby można je podlać trochę wodę. Gdy warzywa będą już miękkie dodajemy kurczaka i razem podsmażamy chwilę. Przekładamy na talerz razem z kuskusem i posypujemy świeżą kolendrą.

SMACZNEGO :)

20 komentarzy:

  1. kuskus robi ostatnio szał w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wygrywa z innymi kaszami bo szybciutko się go przyrządza )

      Usuń
  2. Fajny przepis, muszę sobie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mógłby mi ktoś do pracy takie jedzonko przynieść;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kurczaka i uwielbiam kuskus, często łącze je w swojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pysznie wygląda :) zaintrygowałaś mnie tym razowym kuskusem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojemu facetowi na bank by smakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo smacznie :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem od lat fanką kuskusu i chętnie kupię razowy jak na niego wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezeli smakuje tak jak wygląda to mniam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kuskus, niestety tylko ja, więc nie robię jej za często :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jeszcze nie jadłam kaszy kuskus, muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zwłaszcza, że bardzo łatwo i szybko można ją przyrządzić :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...