Menu

Szukaj na tym blogu

31 października 2015

Dwa kroki do ładniejszej cery.

Hej,
Lato dało się we znaki mojej skórze i potrzebowała ona dodatkowej energii, głębszego odżywienia i nawilżenia. Z pomocą przyszły mi zabiegi-maseczki od Luxury Paris, a których recenzje dziś Was zapraszam :)



Zabieg głęboko nawilżający mezoenzymatyczny do cery suchej i wrażliwej

Krokiem pierwszym jest emulsja mikrozłuszczająca, która bardzo fajnie się sprawdziła. Po jej użyciu skóra była bardzo gładka i przyjemna w dotyku, uspokojona, bez żadnych zaczerwienień czy podrażnień. Krok drugi stanowiła ultranawilżająca maseczka, którą należy nałożyć i po 10 minutach zetrzeć chusteczką. Maseczka ta przypomina bardziej taki tłusty i ciężki krem. Po starciu niestety nie zauważyłam jakiegoś super nawilżenia, a miałam uczucie obciążenia skóry.


Mezokolagenowy zabieg wygładzający zmarszczki do cery suchej i bardzo suchej

Ten zabieg składa się z dwóch maseczek. Pierwsza to antystresowa z białą glinką i kwasem hialuronowym. Ładnie rozświetla skórę i wyrównuje jej koloryt. Sprawia, że cera nabiera więcej blasku. Krok drugi to maseczka kolagenowa napinająca z olejkiem arganowym. Ta już niestety nie sprawdziła się tak dobrze, bo po jej użyciu ie zauważyłam praktycznie żadnej różnicy, no może minimalnie skóra była lepiej nawilżona, ale to tyle.


Zabieg liftingujący do cery normalnej i mieszanej

Ostatni już zabieg składa się z drobnoziarnistego peelingu z olejkiem arganowym oraz kriomaseczki odmładzającej. Jeżeli chodzi o peeling to nie spodziewałam się, że będę zadowolona. Zawiera mało drobinek, które nie są ostre, do tego baza jest trochę tłusta (to pewnie przez olej arganowy), ale fajnie działa. Wygładza skórę i sprawia, że jest bardzo miękka i przyjemna w dotyku, nie zostawia tłustej warstwy. Maseczka natomiast całkiem dobrze nawilża skórę nie obciążając jej przy tym.

Dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu, zaznaczam jednak, że nie wpłynęło to na moją opinię.

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. czy to są kolejne wyroby eveline cosmetics ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja ciekawych kosmetyków. Przetestuję tę serię, bo zawsze chcę mieć ładną cerę;). Hej! Zapraszam Cię do mnie na bloga;). Bywam tu tak często, że aż muszę;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam tych maseczek, ale wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już zapas wszelkiego rodzaju maseczek w saszetkach, więc sobie odpuszczę. W przeciwnym wypadku pewnie wypróbowałabym ten do cery normalnej i mieszanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też zawsze miałam masę maseczek w saszetkach, ale od jakiegoś czasu rzadko je kupuję :)

      Usuń
  5. Nie kuszą mnie te maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś niespecjalnie mam ochotę sięgać po te maseczki. Może ewentualnie Zabieg liftingujący do cery normalnej i mieszanej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale chętnie zafunduję sobie taki zabieg;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię stosować różnego rodzaju maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam stosować glinki jako maseczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...