Menu

Szukaj na tym blogu

25 października 2015

Placuszki z mąki kokosowej.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z przepisem na placuszki z mąki kokosowej, idealne na weekendowe śniadanie. Zapraszam :)

Składniki: (2-3 porcje)
  • 6 jaj
  • 6 łyżek mąki kokosowej
  • 6 łyżek mleka
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 łyżki roztopionego oleju kokosowego
  • opcjonalnie miód lub cukier (1 łyżka), ale z racji, że ja i tak podaję je zwykle ze słodkimi dodatkami to pomijam)
  • dodatki według uznania, u mnie roztopiona czekolada, maliny, płatki migdałów
Wykonanie:
Wszystkie składniki na placuszki wrzucamy razem do miski i dokładnie mieszamy. Odstawiamy do lodówki na ok 5 minut tak żeby ciasto zgęstniało. Po tym czasie mieszamy raz jeszcze i smażymy na patelni bez tłuszczu. Radziłabym robić mniejsze placuszki, bo są bardzo delikatne i mogą się rozpadać przy przewracaniu. Po usmażeniu przekładamy na talerze, dodajemy ulubione dodatki i zajadamy.

SMACZNEGO :)

16 komentarzy:

  1. Nie mam wszystkich składników, a szkoda bo zjadłabym takie plasuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję w wolnej chwili Twój przepis, jestem bardzo ciekawa co mi wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm , maliny, kupujesz w sklepie czy masz swoje mrożone? albo truskawki, bo sezon właściwie sie skończył a w sklepach są i czasami nie wiem co tym sądzić , bo np. po takowych truskawkach ze sklepu mam masakrę na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz używam głównie mrożonych zarówno malin, borówek, truskawek jak i jagód.Te z marketów w ogóle nie smakują, przynajmniej według mnie, dlatego latem zawsze robię zapasy i mrożę :)

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak mąka kokosowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś zrobię takie placuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mąki kokosowej w sklepie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W normalnych sklepach raczej ciężko na nią trafić, trzeba szukać w tych ze zdrową żywnością lub w Internecie :)

      Usuń
  7. Chyba nie jadłam takich placuszków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...