Menu

Szukaj na tym blogu

2 lutego 2014

Ulubieńcy Stycznia 2014.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z postem o ulubionych kosmetykach minionego miesiąca. O wszystkich tych produktach mogłyście już właściwie czytać na moim blogu, ale jakoś nic nowego nie przypadło mi na tyle do gustu żeby w tym poście się pojawić. Zainteresowane zapraszam dalej :)

  1. L'oreal, Ideal Soft, Płyn micelarny do skóry suchej i wrażliwej - Jeden z moich ulubionych miceli. Bardzo dobrze zmywa makijaż z twarzy i oczu. Nie zostawia żadnej lepkiej warstwy. Przystępny cenowo i łatwo dostępny. Opakowanie bardzo ładne, ale przez niewygodny otwór zdarzyło mi się rozlać płyn. Recenzja
  2. L'ambre, Antycellulitowe masło do ciała - Masło ma piękny, taki luksusowy zapach, który bardzo umilał mi jego używanie. Konsystencja przyjemna, bardzo dobrze się rozprowadza i dość szybko wchłania. Odżywia i nawilża skórę, do tego ją delikatnie napina i ujędrnia. Recenzja
  3. Fitomed, Masło Shea - Rewelacyjny i bardzo uniwersalny produkt. Dobrze nawilża i natłuszcza wszelkie suchości na naszym ciele. Ja używam głównie do stóp i jestem bardzo zadowolona. Ostatnio mocno popękały mi usta i to masełko bardzo mi pomogło doprowadzić je do porządku. Recenzja.
  4. Alverde, Odżywka intensywnie odbudowująca do włosów z amarantusem - Odzywka bardzo ładnie pachnie, przypomina mi Alterrę z Granatem i Aloesem, w działaniu też jest do niej podobna. Nawilża i dociąża włosy, ułatwia ich rozczesanie. Przyjemna gęsta konsystencja dobrze rozprowadza się na włosach, nie spływa. Niestety jedna z Was pisała mi, że odżywka jest wycofywana. Recenzja
  5. Ziaja, Krem nawilżający matujący 25+ - Jak nie lubię kremów Ziaji, to ten uwielbiam. Ma bardzo lekką konsystencję, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i nie obciąża jej. Nawilża i wygładza skórę, a co najważniejsze hamuje jej przetłuszczanie. Nie zapycha porów. Recenzja.
A jak prezentują się Wasi ulubieńcy?

P.S. Przepraszam za pomyłkę na zdjęciu, chyba jeszcze nie przyzwyczaiłam się, że mamy 2014 rok :)

Pozdrawiam :)

83 komentarze:

  1. mam ten krem matujący z ziaja, mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo najbardziej jestem ciekawa tej odzywki do wlosow, gdzie ja można kupic? ;) będzie w rossmannie? Może i u siebie stworze taka serie postow z ulubieńcami miesiąca ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety odżywka była dostępna w drogeriach DM (nie ma ich w Polsce), ale jest wycofywana, albo już całkiem wycofana.

      Usuń
    2. o kurde to akurat jestem na dluzej w Zgorzelcu, wiec chyba sie w srode przejde do dmu moze jeszcze zdąże ;D tylko kurde mam tylko 3 euro wymienione i nie wiem do konca na co sie zdydowac ;/

      Usuń
    3. Też bym miała problem z wyborem :)

      Usuń
    4. no wlasnie to najgorsze ;/ ale mysle ze jakos dam rade ;D ewentualnie mam nadzieje ze sie to jakos niewiarygodnie rozmnoży ;D

      Usuń
  3. Nie mam nic z twoich ulubieńców, ten płyn micelarny mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Loreal Ideal Soft jest mega fajny! Ja teraz chcę zakupić jego brata bliźniaka z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też planuję go kupić :) Ostatnio nawet się za nim rozglądałam, ale nigdzie go nie było :)

      Usuń
  5. U mnie niestety lOral się nie spisał a jestem w fazie testowania tego kremu z Ziajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ;/ Mam nadzieję, że chociaż z Ziajki będziesz zadowolona :)

      Usuń
  6. Mam masło shea, ale innej marki i często smaruje nim włosy ;-)
    Do stóp jeszcze nie próbowałam, ale to niebawem ulegnie zmianie, ponieważ skończył mi się krem do stóp. Ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie używałam go jeszcze do włosów i jakoś odważyć się nie mogę :)

      Usuń
  7. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców - moim niepodzielnym jest krem ochronny uriage - odkrycie i jednocześnie ulubieniec..
    Na tą odżywkę Alverde miałabym ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Uriage znam i lubię tylko wodę termalną :)

      Usuń
  8. U mnie w tym miesiącu w ulubieńcach też tylko kosmetyki pielęgnacyjne;) Krem Ziaja będę musiała na wiosnę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolorówki jakoś nic nowego mnie nie zaciekawia :)

      Usuń
  9. Wczoraj kupiłam micela L`oreal jestem po pierwszym użyciu i pod ogromnym wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajni ulubieńcy. Czytałam o tych produktach wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremu z Ziaji nie miałam nigdy, ale może ten wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masło Shea muszę koniecznie wypróbować, nawet już je zamówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :) To bardzo uniwersalny produkt :)

      Usuń
  13. muszę kiedyś wypróbować ten krem Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ale płyn micelarny na pewno wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Twoich ulubieńców miałam tylko masło shea, ale innej firmy:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba się w końcu skuszę na ten krem, bo wszyscy chwalą a do tego cena bardzo atrakcyjna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena bardzo przyjemna, nic tylko próbować :)

      Usuń
  18. Ojj ja też masło shea kocham, stał się niedawno moim must have zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam masło shea, zbawienie dla moich dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O wielu tych produktach słyszałam wiele pozytywnych i negatywnych opinii jednak sama nie miałam ich ale wszystko może się zmienić

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusi mnie ten micel, trudno znaleźć taki ,który dobrze zmywa makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sobie świetnie radzi, a do tego nie szczypie :)

      Usuń
  22. Z Twoich ulubiencow mam tylko maslo shea ;) Ta odzywka z alverde rzeczywiscie jest chyba wycofywana, bo poluje na nia od jakiegos czasu i nie ma jej niestety w dm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zawsze wycofują takie dobre produkty ;/ Nie rozumiem takiej polityki.

      Usuń
  23. Wszyscy kuszą mnie tym kremem marki Ziaja ;) Szkoda, że tak trudno znaleźć go w sklepach. Ostatnio szukałam go w Rossmannie i w S-P - nie znalazłam go... Chyba czas wybrać się do Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej wybrać się do sklepu Ziaji, jeśli masz taki w okolicy :) Dostępny jest również na doz.pl :)

      Usuń
  24. nie wiem czemu zachwalany jest ten micel z loreal - mi nie przypasowal! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się świetnie, to zachwalam :)

      Usuń
  25. Krem z Ziai i u mnie bardzo fajnie się sprawdził.
    A micel z Loreal mam na swojej liście zakupowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z micela zadowolona :)

      Usuń
  26. Zainteresowałaś mnie wszystkimi;-) potestuję prócz micela, z tym już kończę eksperymenty. O kremie z Ziaji wiele słyszałam. Na początku większość się zachwyca, a potem połowa zmienia zdanie że suma sumarum w końcu ich zapchał. Jak z tym jest u ciebie? idę poczytać recenzję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przez całe opakowanie nie zauważyłam żadnego zapchania porów, a używałam go niemal codziennie :)

      Usuń
  27. Jak nic wreszcie muszę się skusić na ten krem z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tę odżywkę Alverde i czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona :)

      Usuń
  29. Właśnie kupiłam ten krem z Ziaji więc mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jakoś nie mam swoich ulubieńców, ale chyba tego Ideal Soft w koncu kupię, by się przekonać o jego zaletach.

    OdpowiedzUsuń
  31. trzeba wypróbować twych ulubieńców ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. niestety nie miałam żadnego z tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Żałuję, że nie kupiłam ostatnio tego micelka z L'oreala :) Wybrałam inne, z Lirene, mam nadzieję że też się nieźle sprawdzi u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lirene nie miałam, ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzą :)

      Usuń
  34. Akurat nie miałam nic z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  35. nic z tego nie miałam,ale od dawna mam ochotę na kosmetyki z Alvedre :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Amarantusowa odżywka i micel z L'oreala mi też bardzo przypadły do gustu. Świetne produkty za niewielką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Odżywka Alverde u mnie również sprawdza się świetnie, mam jej jeszcze troszkę i oszczędnie zużywam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...