Menu

Szukaj na tym blogu

4 kwietnia 2015

Projekt Denko - Marzec 2015.

Hej,
Ostatnio pisałam Wam, że posty z denkami będą pojawiać się co 2 miesiące, jednak w marcu poszło mi dość dobrze ze zużyciami, więc nie będę tego trzymać przez kolejny miesiąc, a o tym co udało mi się zużyć dalej. Zapraszam :)


kosmetyki, z których nie byłam zadowolona
kosmetyki, które były ok, choć mnie nie powaliły
kosmetyki, z których byłam bardzo zadowolona

KOSMETYKI DO CIAŁA

1. Wellness&Beauty, Peeling cukrowo-olejowy z olejem z pestek mango i kokosem
Rewelacyjny produkt, niestety nie doczekał się recenzji bo szybko go zużyłam, ale na pewno to nadrobię, jak wybiorę się po niego do Rossmana. 

2. Lady Speed Stick, Stainguard, Antyperspirant
Chronił i nie brudził ubrań, czego chcieć więcej.
Teraz używam: Rexona, Invisible, Pure, Antyperspirant

3. Yves Rocher, Żel pod prysznic 'Orzechy makadamia z Gwatemali'
Przepiękny zapach i cudowna kremowa konsystencja. 
Teraz używam: Yves Rocher, Żel pod prysznic 'Pomarańcza z Florydy'

4. Perfecta, Ujędrniające mało do ciała 'Creme Brulee'. Recenzja
Bardzo łany zapach i niezłe działanie.

5. Bielenda, Ultra odżywcze masło do ciała. Recenzja
Nawilża i odżywia skórę, a do tego cudownie pachnie. 
Teraz używam: Equilibra, Olejek z masłem shea

KOSMETYKI DO WŁOSÓW

6. Isana, Lakier do włosów 5
Na co dzień sprawdza się super, ale jeśli faktycznie potrzebujemy dobrego utrwalenia, to nie polecam.

7. Balea, Odżywka do włosów suchych i zniszczonych 'Mango i Aloes'
Nie doczekała się recenzji, a to dlatego, że była średnia. Niby coś tam robiła, ale bez szaleństw, do tego jest dość rzadka. Plus za ładny zapach. Niestety nie dorównuje siostrze bez spłukiwania.

8. Alterra, Odzywka do włosów suchych i zniszczonych 'Granat i Aloes'. Recenzja
Pisałam już wiele razy, jedna z moich ulubionych. Robi co ma robić, jest gęsta i ładnie pachnie, przynajmniej mnie jej zapach się podoba :)
Teraz używam: Yves Rocher, Odżywka odbudowująca z olejem jojoba

KOSMETYKI DO TWARZY

9. Dermika, Pure, Płyn micelarny z ekstraktem z granatu do cery tłustej i mieszanej. Recenzja
Nie sprawdził się tak jakbym tego oczekiwała, zwłaszcza, że wersja do skóry suchej była świetna.
Teraz używam: Mixa, Optymalna Tolerancja, Płyn micelarny

10. Khadi, Maseczka sandałowa do twarzy. Recenzja
Bardzo dobra. Pomagała mi utrzymać skórę w dobrej kondycji.

11. L'biotica, Regenerujący balsam do ust
To chyba najgorszy produkt do ust, jakiegokolwiek kiedyś używałam. Ciężko go wydobyć z opakowania, chłodzi usta i nic nie regeneruje. Nie polecam.

12. Isana, Classic, Pomadka ochronna do ust
Kupiona przypadkiem, a okazała się całkiem dobra, choć i tak wolę pomadki Nivea.
Teraz używam: AA, Pomadka ochronna do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii

13 Alantan, Dermoline, Lekki krem do twarzy. Recenzja
Absolutny hit ostatnich miesięcy. Nawilża i nie zapycha.
Teraz używam: Ten sam produkt

KOLORÓWKA I PAZNOKCIE

14. Lovely, Podkręcający tusz do rzęs
Generalnie nie jest zły, ale na moich rzęsach większość tuszy się sprawdza.
Teraz używam: Maybelline, The Rocket, Tusz do rzęs

15. Essence, Lakier do paznokci 'Cafe ole'. Recenzja
Przepiękny ciemniejszy nudziak, idealny na co dzień. Niestety skończył się, a ta seria nie jest już dostępna ;/

16. Catrice, Kredka do brwi
Świetna kredka, która trzyma się na swoim miejscu cały dzień. Nie mam pojęcia co to był za kolor, ale na pewno do kredek Catrice powrócę.
Teraz używam: Yves Rocher, Kredka do brwi 'Popielata'

17. Beauty Formulas, Zmywacz do paznokci w chusteczkach
Bardzo praktyczne i o dziwo skuteczne. Nie spodziewałam się, że 1 chusteczką zmyję lakier z paznokci obu dłoni, a tu proszę. Świetna opcja na wyjazd, czy do torebki :)

Jak widzicie poszło mi całkiem nieźle. A jak tam Wasze denka?

Pozdrawiam :)

45 komentarzy:

  1. Niektóre produkty znam i bardzo lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka Alterry też juz u mnie dobija dna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tusz z Lovely mi rzęsy emigrować raczył..

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten peeling W&B, serie mango z Balei i żel macadamia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tego lakieru do włosów z isany używa moja koleżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje denko to tragedia, aż wstyd pokazać! Ja tez lubie ta odzywke z alterry! I tez jej zapach : p

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie denek jest moc, ale niestety wszystkie wyrzucam wciąż i wciąż;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam tę odżywkę z Alterry i żel makadamia z YR:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię całą linię do włosów Alterra granat i aloes. mam też kredkę do brwi Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię całą serię, mam nadzieję, że nie planują jej wycofać:)

      Usuń
  10. Tusz z Lovely póki co jest moim ulubionym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 musi być mój, ale najpierw czas wykorzystać zapasy :D
    Co do tuszu Lovely bardzo go lubię.. Ale mam podobnie jak Ty. Większość tuszy się u mniesprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wierzę, że można skończyć lakier do paznokci zanim zmieni swoją konsystencję! Gratuluję! Mi się to nigdy jeszcze nie udało :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważ, że te lakiery Essence mają małe pojemności :)

      Usuń
  13. Niech Wielkanoc napełni wasze serca radością,
    miłością i spokojem.
    Radosnego, wiosennego nastroju
    podczas dzielenia się posiłkiem przy wspólnym stole,
    w gronie najbliżej rodziny.
    Niech te Święta przepełnią was radością i wiarą.
    Smacznego Święconego jajka oraz mokrego Śmigusa dyngusa.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tusz z Lovely oraz żele pod prysznic z Yves Rocher ;). Poluję na Alantan, a odzywkę Balea mam w zapasach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie w tych żelach z YR ta kremowa konsystencja jest świetna.
    Spore denko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i kremowe i żelowe, zapachy mają boskie :)

      Usuń
  16. Też polubiłam odżywkę z Alterra :)
    Pump Up maskarę używam obecnie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tusz Lovely, ale mnie nie przekonał. Niezbyt dobrze spisują się u mnie również produkty do włosów Balea.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tych pudełeczek się nazbierało, gratuluję :)
    Wesołych Świąt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię antyperspiranty lady speed stick :) tylko że w wersji żelowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za żelowy nie przepadam, zazwyczaj wybieram w sztyfcie lub w kulce :)

      Usuń
  20. U mnie antyperspiranty Lade Speed Stick wcale się nie sprawdzają a do tego bardzo brudzą czarne rzeczy :( Za to odżywkę Alterra bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, u mnie przyjemniej ta wersja nie brudziła ubrań :)

      Usuń
  21. Sporo tego ;)) kochana Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię żele z Yves Rocher, podobnie jak kredkę z Catrice i odżywkę z Alterry. Natomiast odżywka z Balea wg mnie też była średnia. Ostatnio kupiłam też Alantan Dermoline, ale w wersji półtłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie lady speed stick sie nie sprawdzil,za to isana pomadka byla calkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście denko sporawe :) Powodzenia w następnym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, mam nadzieję, że pójdzie równie dobrze :)

      Usuń
  25. Faktycznie duże zużycia:) Peeling z rossmanna uwielbiam, wersja z mango jest moją ukochaną<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam jak dotąd tylko tej wersji z mango :)

      Usuń
  26. muszę zakupić w końcu ten tusz z lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. te małe żele z YR lubię :) mam w zapasach szampon z tej serii mango Balea i ciekawa jestem jak się będzie u mnie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Peeling z Wellness&Beauty miałam w wersji zielonej, solnej i bardzo dobrze go wspominam :) Już dawno nie miałam tak dobrego peelingu do ciała. który nie zostawiałby mega tłustej warstwy na skórze. Z twoich dene znam również odżywkę do włosów Alterra, do której wracam co jakiś czas. Płyn micelarny Dermika podbierałam mamie, ale nie zrobił na mnie oszałamiającego wrażenia. Teraz z tej linii ma peeling enzymatyczny :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie miałam tylko tę wersję z kokosem, ale inne też chętnie sprawdzę :)

      Usuń
  29. zaintrygowała mnie maseczka sandałowa, nigdy jej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ten żel pod prysznic YR :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...