Menu

Szukaj na tym blogu

15 kwietnia 2015

Naleśniki z serem i mandarynkami w syropie.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z przepisem na naleśniki z serowym nadzieniem, podane z mandarynkami w syropie. Zapraszam dalej :)



Składniki: (6 sztuk)
  • 200 ml mleka 
  • 1 jajko
  • 40 g mąki pszennej
  • 40 g mąki żytniej
  • 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 1/2 łyżki oleju kokosowego
  • 300 g. serka twarogowego, ja użyłam Emilki
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego
  • 6 małych mandarynek
  • 1 łyżeczka brązowego cukru
Wykonanie: 
Olej kokosowy rozpuszczamy w rondelu. Mąki, proszek, sól, jajo i mleko przekładamy do miski i mieszamy, najlepiej mikserem. Dodajemy roztopiony olej kokosowy i raz jeszcze mieszamy, odstawiamy. Mandarynki obieramy i dzielimy na cząstki. Następnie wrzucamy je do garnka razem z cukrem, podlewamy odrobiną wody i dusimy na małym ogniu, żeby się nie przypaliły. Ser przekładamy do miski i mieszamy z cukrem waniliowym, jeśli lubicie słodsze możecie dodać go więcej. Naleśniki smażymy na patelni bez oleju, smarujemy je przygotowanym serem i składamy. Podajemy razem z mandarynkami w syropie.

SMACZNEGO :)

18 komentarzy:

  1. Mandarynek przygotowanych w ten sposób i jako dodatek do naleśników nie próbowałam jeszcze ;) wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wczoraj miałam czekoladowe naleśniki z powidłami, a drugie do wyboru z twarogiem i wanilią, mniam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę podsunąć przepis chłopakowi, ostatnio obiecał mi naleśniki na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wczoraj robiłam naleśniki! :) Tak mi się ich chciało, że to jest aż nie do uwierzenia :)
    I tak się najadłam, że już mam na pół roku spokój :)
    Ale takie...jeszcze nie próbowałam, wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam naleśniki:) przez długi czas nie umiałam ich zrobić, a teraz jem je nałogowo - bo umiem je przyrządzić;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham nalesniki w kazdej wersji te jeszcze nie robiłam jutro moze sie uda;) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Pychotka, strasznie dawno nie jadłam naleśników :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...