Menu

Szukaj na tym blogu

21 kwietnia 2015

Szybka zupa - krem z czerwonej soczewicy.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z przepisem na szybką do wykonania zupę - krem z czerwonej soczewicy. Zapraszam dalej :)


Składniki: (2-3 porcje)
  • 1/2 szklanki soczewicy czerwonej 
  • 3 pomidory
  • 1 puszka pomidorów krojonych
  • 1,5 kostki rosołowej
  • 3 szklanki wody
  • sól, pieprz
Wykonanie:
Przygotować bulion z kostki rosołowej wsypać do niego soczewicę i gotować ok. 10 minut. Dodać obrane i pokrojone pomidory oraz pomidory z puszki. Opcjonalnie można dodać 1-2 łyżki koncentratu pomidorowego. Dusić na małym ogniu aż zmiękną pomidory. Zblendować zupę i doprawić do smaku. U mnie podane z łyżką otrębów. 

SMACZNEGO 


27 komentarzy:

  1. jeszcze nie jadłam zupy z soczewicy. bardzo ciekawa :D i wygląda przesmacznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko :) muszę sobie to zapisać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja za zupami nie szaleję, choć wiem, że to zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam soczewicy :o gdzie można ją kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam nigdy czerwonej soczewicy, :-o

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeju nie wiedziałam że coś takiego w ogóle jest jak soczewica czerwona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię soczewicę, musze spróbować takiego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zupę z soczewicy! pierwszy raz jadłam ją w tureckiej restauracji i tak juz teraz gości na naszym stole regularnie! Możesz również sprawdzić mój przepis, trochę różni się od twojego ale na pewno równie smaczny!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mały z pewnością by się rozsmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mi ochoty narobilaaaas poczestuj mnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Soczewicy w postaci zupy jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz kupiłam czerwoną soczewicę - dziękuję za pomysł! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...