Menu

Szukaj na tym blogu

23 kwietnia 2015

Mus z jagód i banana na śniadanie.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z iście letnim już pomysłem na śniadanie, a będzie to mus z owoców leśnych i banana z dodatkami. Coś podobnego widziałam ostatnio u Niomi Smart i musiałam wypróbować, choć moja wersja jest trochę zmodyfikowana. Zapraszam dalej :)


Składniki:
  • 1 banan
  • 3 garście mrożonych jagód
  • 1 łyżka nasion chia
  • 1 łyżka mielonego lnu
  • 1 łyżka otrębów (ja używam mieszanki owsianych, żytnich, orkiszowych i gryczanych)
  • 1 łyżka masła migdałowego
  • ok 1/2 szklanki mleka
Banana obieramy ze skórki i dzielimy na mniejsze części. Wrzucamy z pozostałymi składnikami do blendera i miksujemy. Przekładamy do miseczki i gotowe. Samo smakuje wyśmienicie, ale żeby było bardziej pożywne możecie dołożyć musli, granoli, czy orzechów. Ja dodałam jeszcze łyżkę musli i orzechów włoskich. Istotne jest żeby użyć mrożonych owoców dzięki czemu uzyskamy konsystencję przypominającą lody. 

SMACZNEGO :)

39 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie i na pewno jest zdrowe :) Lubię takie rzeczy :) spisałam sobie przepis, teraz tylko przygotować i zajadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pyszności, świetnie wygląda, muszę zrobić takie śniadanko sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie, chyba kupię owoce i będę robić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno sobie zrobię, bo ostatnio szukałam inspiracji na zdrowe śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio szukam nowych smaków i takim sposobem trafiłam na ten przepis :)

      Usuń
  5. To musi być niezwykle smakowite śniadanie! Na pewno wypróbuję Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest przepyszne :) Bliżej mu do deseru niż do śniadania :)

      Usuń
  6. wygląda bardzo apetycznie, wręcz pysznie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. ach rozpieszczasz nas przepisami:D

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku, jak chętnie bym takie coś wszamała <3

    OdpowiedzUsuń
  9. szamałam dzisiaj owoce leśne, ale z kaszą manna, mmm, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. juz wiem co jutro zjem na sniadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pysznie wygląda i ten kolorek kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglada smakowicie i pewnie smakuje jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm wszystkie skladniki jak najbardziej na plus! chyba wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda bardzo apetycznie, jeżeli pozwolisz to podkradam przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię owoce leśne, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie pysznie to wygląda! I zdrowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...