Menu

Szukaj na tym blogu

28 kwietnia 2015

3-składnikowe ciasteczka owsiane z czekoladą.

Hej,
Dziś zapraszam Was na przepis na szybkie ciasteczka owsiane z czekoladą i bananem. Zapraszam :)




Składniki: (na 15 sztuk widocznych na zdjęciu)
  • 50 g. płatków owsianych
  • 1 mocno dojrzały banan
  • 50 g. gorzkiej czekolady
Wykonanie:
Banana rozgnieść widelcem, czekoladę posiekać. Do banana wsypać płatki oraz czekoladę, dobrze wymieszać. Formować ciastka i układać je na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w 180 stopniach bez termoobiegu przez ok. 10 minut. Zostawić do wystygnięcia, bo mogą się rozpadać.

Lubicie ciastka owsiane?

SMACZNEGO

27 komentarzy:

  1. Robiłam już kiedyś takie ciastka :) doszłam jednak do wniosku ze lepiej smakują jeszcze z miodem i z odrobina jogurtu naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam inne, ale chętnie wypróbuję tej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie proste :) zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować, bo wyglądają bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze mam banany i platki owsiane, wiec moze sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo prosty przepis ! Zrobię je w czwartek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy Ci posmakują :)

      Usuń
    2. Świetne są i co najważniejsze proste w wykonaniu :) A jakie smaczne :) !

      Usuń
  7. Uwielbiam owsiane ciasteczka. Są banalne w przygotowaniu i można z nimi dowolnie eksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, możliwość dodatków jest w zasadzie nieograniczona :)

      Usuń
  8. 3 składniki i takie cudo powstaje? wow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie próbowałam takich ciasteczek zrobić. Muszą być smaczne :) .

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie proste, że nawet mnie powinny wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam kogoś, komu ten przepis się spodoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ciastka owsiane. U mnie zwykle też są 3, max 4 skladniki: płatki, mleko, miód i czasem kakao:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...