Menu

Szukaj na tym blogu

12 kwietnia 2015

Domowy burger sojowy.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z przepisem, do którego wykorzystamy kotlety sojowe. Zapraszam :)


Składniki:
  • bułka, najlepiej z sezamem, u mnie zwykła pszenna
  • 2 kotlety sojowe
  • 2 łyżki wiórek kokosowych
  • 3-4 łyżki mleka
  • 1/2 łyżki oleju kokosowego
  • 2 łyżki płatków kukurydzianych
  • 1/2 awokado
  • sos chilli 
  • kilka plastrów pomidora
  • kilka plasterków ogórka
  • 2 liście sałaty
  • sól, pieprz
Wykonanie: 
Zaczynamy od ugotowania kotletów zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Ja gotuję w wodzie, bez soli, ale możecie gotować w bulionie. Gdy kotlety trochę przestygną moczmy je z obydwu stron w mleku i obtaczamy panierką przygotowaną z wiórków kokosowych i płatków kukurydzianych. Smażymy na oleju kokosowym. Awokado rozgniatamy i doprawiamy solą i pieprzem. Bułkę kroimy na pół i opiekamy z każdej strony, smarujemy awokado. Następnie kładziemy kotlety, polewamy sosem chili, układamy pomidora, ogórka i sałatę, przykrywamy bułką i gotowe. 

Nietuzinkowy burger ze słodyczą kokosa i pikanterią sosu chilli. 

SMACZNEGO :)

29 komentarzy:

  1. brzmi smacznie, ale niestety nie mogę jeść soi

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi smaka na jakiegoś fast-fooda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny przepis dla osób niejedzących mięsa :)
    ja jem mięso, ale na pewno wykorzystam twój przepis, bo uwielbiam awokado, a kotlety sojowe też kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jem mięso, ale lubię potrawy bezmięsne :)

      Usuń
  4. Brzmi bardzo ciekawie, szczególnie zainteresowały mnie wiórki kokosowe w formie panierki, bo nie umiem sobie wyobrazić połączenia tych smaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połączenie :) Musi być pyszne, lubię różnego rodzaju domowe burgery ale z kotletów sojowych jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwieeeelbiam domowe burgery, ale ja to mięsożerna jestem i robię zwykłe mięsne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kotlety sojowe i w takim połączeniu z pewnością smakują jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki domowy burger wegetariański to jest coś, na mieście nie tykam takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. domowe burgery uwielbiam, ale raczej ze zwykłym kotletem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to połączenie z kokosem, ciekawa jestem smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i głodna się zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za burgerami, ale może kiedyś rodzinie zrobię taką wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszamałabym takiego burgera chętnie :) nawet dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kotlety sojowe, choć zawsze jadałam je z jakimiś warzywkami a nie w burgerze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego szukałam pomysłu na inne wykorzystanie kotletów sojowych :)

      Usuń
  15. takie domowe fast foody lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...