Menu

Szukaj na tym blogu

27 kwietnia 2015

Zmywacz do paznokci w chusteczce.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z recenzją zmywacza do paznokci w formie chusteczki. Zapraszam dalej :)






OPAKOWANIE: Zawiera 10 zapakowanych pojedynczo chusteczek. 

ZAPACH: Czy przyjemny, tego bym nie powiedziała, ale na pewno nie cuchnie tak jak większość zmywaczy. 

DZIAŁANIE: Muszę przyznać, że byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzą i czy w ogóle się sprawdzą u mnie. Chusteczka po otwarciu jest trochę tłusta, zdecydowanie inna niż tradycyjny wacik nasączony zmywaczem. Spełnia obietnice producenta i faktycznie przy użyciu jednej możemy zmyć lakier z 10 paznokci, choć zajmuje to więcej czasu niż przy zwykłym zmywaczu.

WYDAJNOŚĆ: 1 chusteczka pozwoli nam na zmycie lakieru z obu dłoni. Sprawdzałam również na ciemniejszych lakierach i dała radę. 

CENA: W okolicy 8 zł.

DOSTĘPNOŚĆ: Stacjonarnie nigdzie ich nie widziałam, więc pozostaje Internet. 


Świetna sprawa na wszelkie wyjazdy, czy do torebki :)

Dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu, zaznaczam jednak, że nie wpłynęło to na moją opinię. 



Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. Widząc takie produkty zawsze obawiałam się, że musiałabym zużyć kilku chusteczek aby zmyć lakier z paznokci obu dłoni,a tu proszę takie zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie spodziewałam się, że jedna chusteczka sobie poradzi :)

      Usuń
  2. Na wyjazdy fajna sprawa jednak na co dzien wolę używać tradycyjnego zmywacza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień też wybieram tradycyjny zmywacz :)

      Usuń
  3. wole tradycyjną formę zmywacza chyba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam coś takiego ale z innych firm;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam nigdy o takim zmywaczu :D ! jak zobaczę w sklepie to kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam takie chusteczki z innych firm, ale bardzo rzadko po nie sięgam, są idealne w podróży z pewnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobne chusteczki i u mnie bardzo dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w chusteczkach jeszcze nie miałam, ja teraz lubię w gąbce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, też jest bardzo wygodny, kiedyż używałam :)

      Usuń
  9. Świetny gadżet na wakacyjne wyjazdy, na co dzień zdecydowanie preferuję standardowe zmywacze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy gadżet, ale normalnie bym go nie używała. Cena w przeliczeniu na paznokcie jest strasznie wysoka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, do stosowania na co dzień jest kompletnie nie opłacalny.

      Usuń
  11. Nie przemawia do mnie taki sposób zmywania lakieru ;) Dodaję do obserwowanych i zapraszam na nową recenzję

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie zmywalne chusteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W awaryjnych sytuacjach może się bardzo przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie widziałam takiego wynalazku, ale jestem na tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam do zmywania paznokci aplikatory click&go i się zbytnio nie sprawdziły. Dodatkowo pozostawała tłusta warstwa dość długi czas, co mi przeszkadzało. Chusteczki fajniejsza opcja ;) .

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedynie na wyjazd to świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...