Menu

Szukaj na tym blogu

3 kwietnia 2015

Ciastka mocno czekoladowe.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z przepisem na ciastka czekoladowe z orzechami i żurawiną. Zapraszam :)



Składniki: (12 sporych ciastek)
  • 125 g. mąki żytniej
  • 2 łyżki mleka
  • 5 łyżek płatków owsianych
  • 1/4 łyżeczki sody oczyszczonej
  • łyżeczka cynamonu
  • 6 łyżeczek oleju kokosowego
  • 6 łyżeczek brązowego cukru
  • jajo
  • kilka kropel aromatu waniliowego
  • 120 g. gorzkiej czekolady
  • 5 łyżek posiekanych orzechów włoskich
  • 5 łyżek suszonej żurawiny
Wykonanie:
W misce wymieszać suche składniki, tj mąkę, sodę, płatki, cynamon. W drugiej misce utrzeć olej kokosowy z cukrem, następnie dodać jajo, mleko i aromat waniliowy i dalej ucierać. Posiekać orzechy oraz czekoladę. Połączyć suche składniki z mokrymi, orzechami, czekoladą i żurawiną. Dokładnie wymieszać. Wykładać łyżką na blachę pokrytą papierem do pieczenia. Pamiętajcie żeby zostawić odstępy, bo ciastka urosną. Piec w 180 stopniach Celsjusza (bez termoobiegu) przez 10 min. Zostawić na blasze do wystygnięcia, bo mogą się rozpaść, gdy będą jeszcze gorące. 

SMACZNEGO :)

31 komentarzy:

  1. O kurcze! Muszą być pyszne :D Ja jestem antytalentem do pieczenia, raz upiekłam kokosanki wyszły twarde jak kamienie ale w sumie jak już komuś się udało ugryźć to były smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszą smakowac znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to fanką czekolady nie jestem, jeśli już to wolę tylko w oryginalnej wersjil. Ale chętnie wypróbuję Twój przepis pomijając czekoladę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ne jestem pewna czy bez czekolady wyjdą dobre ;/

      Usuń
  4. Powinnam robić sobie śniadanie do pracy, a wcinam ciastka, co by nie zaślinić monitora :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają niesamowicie apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. zabieram przepis, koniecznie muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie do zrobienia.Czekoladowe pyszności :))
    Pozdrawiam
    http://uzywamlubierekomenduje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany, wyglądają mega pysznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tyle czekoladki.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądają, muszę zrobić po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie chce mi się robić, ale zjadłabym....:D <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem wielką fanką czekolady, żurawinę i orzechy też lubię. Musze więc wyprobować przepis :)
    Zapraszam do siebie www.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają pysznie i pewnie tak samo smakują :) Będę musiała wypróbować ten przepis bo strasznie mnie kusi i chodzi za mną coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zrobiłabym tę ciastka w wersji bez orzechów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na pewno będą pyszne, tylko radziłabym zastąpić orzechy czymś innym, żeby ciasto nie wyszło rzadkie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...