Menu

Szukaj na tym blogu

14 czerwca 2015

Spaghetti z cukinii z pulpetami w sosie pomidorowym.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z przepisem na spaghetti z cukinii z pulpetami w sosie pomidorowym. Zapraszam :)

Składniki: (2 porcje)
Wykonanie:
Zaczynamy od przygotowania naszego "makaronu". Cukinię kroimy na cienkie plastry, możemy do tego użyć obieraczki do warzyw, albo porostu noża, a następnie na cienkie paseczki, które będą naszym makaronem. Nie kroimy tej części z pestkami. Na rozgrzany tłuszcz wrzucamy pokrojoną w kostkę cebulę i podsmażamy, następnie dodajemy pokrojone w plasterki pieczarki, solimy i dusimy aż odparuje woda. Kolejno wrzucamy nasze pulpeciki z sosem i mieszamy wszystko razem. We wrzątku parzymy (1-2 minuty) przygotowaną wcześniej cukinię. Na talerz wykładamy cukinię, polewamy sosem z pulpecikami, posypujemy parmezanem i gotowe. 

Bardzo rzadko zdarza mi sie korzystać z gotowych dań ze słoika, ale to muszę przyznać, że było bardzo smaczne :)

SMACZNEGO

15 komentarzy:

  1. Mi też mało kiedy zdarza się korzystać z gotowych dań ze słoika, ale to wygląda na bardzo smaczne i pewnie takie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste, smaczne i z cukinią? To chyba coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zaskakujesz mnie tymi przepisami cudnymi:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez rzadko korzystam z gotowych dań ze słoika. Bardzo ciekawy ten makaron z cukini :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie zrobić ten cukiniowy makaron :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam,po przeczytaniu tego zgłodniałam..

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego jeszcze nie jadłam :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jadłam tak podanej cukinii ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...