Menu

Szukaj na tym blogu

7 lutego 2016

Kukurydziane naleśniki z konfiturą i bananem.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z przepisem na naleśniki z mąki kukurydzianej z konfiturą malinową i bananem. Zapraszam :)


Składniki: (4 sztuki)
  • 3/4 szklanki mąki kukurydzianej
  • 1/4 szklanki mąki pszennej
  • 1 jajo
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1/2 szklanki wody gazowanej
  • 200 g. konfitury malinowej (lub innej)
  • 1 banan
  • dodatki: 2 łyżki syropu z agawy, 2 łyżki płatków migdałowych
Wykonanie:
Składniki na ciasto naleśnikowe tj. mąki, jajo, mleko i wodę dokładnie ze sobą miksujemy tak żeby nie było grudek. Odstawiamy na 10-15 minut, a następnie smażymy cienkie naleśniki na patelni bez tłuszczu. Usmażone placki smarujemy konfiturą, dodajemy pokrojonego w plasterki banana i składamy. Na suchej patelni podprażamy płatki migdałowe. Gotowe naleśniki polewamy syropem z agawy i posypujemy płatkami migdałów.

Przy okazji zapraszam Was na mój Instagram - kilk :)

SMACZNEGO :)

23 komentarze:

  1. Nie miałam dotąd styczności z mąką kukurydzianą. Same naleśniki są pysznie nadziane :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że Twój dzień był również udany :)

      Usuń
  2. Wyglądają przepysznie! :) Ja bym tylko musiała zrobić w wersji wegańskiej i całkowicie bez mąki pszennej ;)

    fineandhealthy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobione wyłącznie z mąki kukurydzianej też byłyby pyszne :)

      Usuń
  3. Czytasz mi chyba w myślach, bo mam dziś wielką ochotę na naleśniki :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj szkoda, że jestem po śniadaniu, bo bym sama takie upichciła ;) Ale na pewno skorzytsam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty kusisz tymi pysznościami :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam naleśniki pd każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zrobię, jednak bez mąki pszennej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie zawsze jakieś smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dużo mąki kukurydzianej i właśnie zamierzam z niej zacząć masowo robić naleśniki:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Naleśniory dobre na każdą porę :D szczególnie tak podane ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają przepysznie, bardzo mi się podobają te dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...