Menu

Szukaj na tym blogu

25 lutego 2016

Naleśniki wypełnione kokosem.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z przepisem na naleśniki stworzone dla fanów kokosa. Osobiście uwielbiam wszystko co kokosowe, ciekawa jestem czy też tak macie? Zapraszam dalej :)




Składniki: (4 sztuki, 2 porcje)
  • 1/2 szklanki mąki pszennej
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1/2 szklanki wody gazowanej
  • 2 łyżki wiórek kokosowych
  • 1 jajo
Nadzienie:
Dodatki: kiwi, 2 kostki czekolady, łyżeczka wiórek kokosowych

Wykonanie:
Składniki na ciasto dokładnie ze sobą blendujemy i smażymy cienkie naleśniki na patelni bez tłuszczu. Do twarogu dodajemy odzywkę białkową oraz na początek 1/4 szklanki mleka i również belndujemy, gdy farsz będzie zbyt gęsty dodajemy resztę mleka. Na koniec dodajemy wiórki i dokładnie mieszamy. Przestudzone naleśniki smarujemy serkiem i składamy. Czekoladę rozpuszczamy w rondelku z odrobiną mleka. Naleśniki układamy na talerzach, polewamy czekoladą, dodajemy kiwi oraz wiórki kokosowe i zajadamy. 

Przy okazji zapraszam Was na mój Instagram :)

SMACZNEGO :)

17 komentarzy:

  1. Ja nie lubię kokosu, no ale wyglądają cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naleśniki :) i to w każdym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o fanów kokosa to my się zgłaszamy podnosząc obie łapki dolne i górne XD Zawsze wybieramy w pierwszej kolejności to co z kokosem. Problem zaczyna się gdy po drugiej stronie stoi cynamon i tu już jest konflikt wewnętrzny z pytaniem "jak żyć? co wybrać?" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pyszności, uwielbiam naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmhmhmh muszę się obejśc smakiem i zieloną herbatą ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Za kokosem jestem głupia i w sumie za naleśnikami też, więc w wolnej chwili muszę to upichcić :) Przepis leci do notatnika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kokosowe smaki, więc i naleśniczki na pewno by mi smakowały ;) Ale takie nadzienie to dla mnie za dużo białka, choć nie wątpię, że smakuje pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale narobiłaś mi ochoty na takiego naleśnika!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...