Menu

Szukaj na tym blogu

29 maja 2015

Pizza na twarogowym spodzie.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z przepisem na pizzę na twarogowym spodzie. Wiem, że nie brzmi to najlepiej, sama początkowo byłam sceptycznie nastawiona. Nie wyobrażałam sobie jak to może dobrze smakować, ale bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Zapraszam dalej :)



Składniki:
  • 200 g, chudego twarogu
  • 2 jaja
  • 20 g. otrębów (ja użyłam mieszanki owsianych, żytnich, orkiszowych i gryczanych)
  • 9 g. proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • zioła
Wykonanie:
Twaróg rozdrobnić widelcem, dodać pozostałe składniki i dokładnie wymieszać. Na blachę wyłożoną papierem i obsypaną mąką wykładamy powstałą masę, że tak powiedzmy :) Formujemy placek przypominający pizzę, nie jest to najłatwiejsze bo masa jest trochę rzadka, ale aż tak źle też nie jest. Następnie wkładamy do piekarnika nagrzanego na 180 stopni (góra i dół) i pieczemy 20-25 minut. Po tym czasie wyciągamy, smarujemy sosem i układamy nasze dodatki oraz ser. Wkładamy znów do piekarnika na ok. 10 minut. Wyciągamy i jemy :)

Próbowaliście kiedyś takiej pizzy?

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Ja dawno temu robiłam coś podobnego ale... z mikrofali. Spód był jak bułka z mikrofali z diety dukana, to smarowałam przecierem dawałam dodatki i gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. o prosze, jakie zdrowe cuda da się wyczarować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam mniam mniam! chcę gryza:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada naprawdę swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi bardzo dziwnie, ale z chęcią bym ją wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze słyszę ale pomysł fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. na twarogowym spodzie? :D Kurcze ciekawa jestem jak to musi smakować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...