Menu

Szukaj na tym blogu

13 września 2015

Trzecie urodziny bloga.

Hej,
Dokładnie 10 września 2015 minęły 3 lata odkąd zaczęłam prowadzić tego bloga.


Jak co roku chciałabym Wam podziękować za to, że jesteście, czytacie i komentujecie. Mam nadzieję, że za 12 miesięcy będę mogła przygotować kolejny post tego typu. Dziękuję :)

Statystyki :
Blog wyświetlony był już ponad 360 000 razy
Opublikowałam niemal 600 postów
Napisaliśmy ponad 24 000 komentarzy
A Was jest już 979 (mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli świętować 1000 obserwatora)

Najchętniej czytanym postem jest nadal wpis o wcierce z kozieradki.

Oczywiście przy okazji urodzin przewidziane jest rozdanie. Problem w tym, że nie do końca wiem, co wybrać na nagrodę. Może pomożecie mi i napiszecie co chciałybyście, żeby w tym rozdaniu się znalazło?

Dziękuję Wam bardzo za to, że jesteście tu ze mną i Pozdrawiam Was serdecznie. 

29 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Życzę dalszych sukcesów : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Mojemu 3 latka styknie jakoś w grudniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i życzę kolejnych owocnych lat w blogowym świecie ;))
    Jeśli chodzi o rozdanie to może jakaś fajna paleta cieni? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. Widzę, że razem obchodzimy tę samą, trzecią rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych latek na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :) i życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga no i wielu wielu czytelników ;)
    A co do rozdania to nie wiem może wymyśl coś co będzie takiego Twojego np. ulubiony kosmetyk lub ulubiony zapach YC lub coś co w jakiś sposób pozwoli Cię scharakteryzować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, oby tak dalej; więcej lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje. Życzę jak najwięcej takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę dalszych tak owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje wielkie gratulacje! :) 3-letnie dziecko to już coś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  12. super;) byłaś jedną z pierwszych blogerek, które zaczęłam śledzić:) gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze gratuluję! :) wspaniały wynik i statystyki. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i kolejnych lat blogowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromne gratulacje! Sto lat dla bloga i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i wszystkiego najlepszego!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, 3 latka to już kawał czasu :) życzę Ci wytrwałości w dalszym blogowaniu i nieskończonych pomysłów :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ten czas leci :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluje i zycze dalszych, wspanialych lat w blogosferze :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...