Menu

Szukaj na tym blogu

18 stycznia 2013

Farbowanie z Herbatint II - 6N Ciemny Blond

Hej,
dziś chciałam Wam pokazać jak wyglądają moje włosy po farbowaniu ich farbą Herbatint w kolorze Ciemny Blond 6N.

Zaznaczam od razu, że farbę trzymałam godzinę na włosach, a nie tak jak jest zaznaczone na opakowaniu 40 min, chciałam uzyskać trochę mocniejszy efekt. Kolor jaki uzyskałam to naprawdę ciemny blond, a nawet brąz. Co mi się podoba to fakt, iż na włosach są delikatne jaśniejsze refleksy, co sprawia, że kolor wygląda naturalniej, jednak zarówno odrosty jak i reszta włosów są jednakowego koloru.



Po użyciu farby włosy bardzo ładnie błyszczą (zdjęcia robione bez lampy), są gładkie i sypkie.
Zawartość opakowania ledwo starczyła mi na pokrycie całych włosów, a mam włosy trochę za ramiona i raczej rzadkie.

Napiszecie pewnie, że jestem totalną sierotą, ale zapomniałam zrobić zdjęcia przed farbowaniem ;/ i mam niestety tylko efekt po.

Tak jak pisałam przy I farbowaniu włosów tą farbą tak i teraz jestem bardzo zadowolona z jej działania i nie zamierzam jej zmieniać w najbliższej przyszłości. Cena (36,90 zł) może nie jest zachęcająca, ale działanie ją rekompensuje :)


Co myślicie o takim kolorze? Teraz zastanawiam się nad brązem :)


Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. kiedyś bardzo mnie kusiły te farby, ale naczytałam się, że trudno trafić z kolorem i najlepiej mieszać kilka i zrezygnowałam. ładny kolor Ci wyszedł:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty totalna sieroto:) żarcik. I masz w końcu brązowe włosy! Nie mogę w to uwierzyć, ale już za tydzień zobaczę na własne oczy;) ale kolor faktycznie ciekawy, wygląda jak czekolada na tych zdjęciach- i jest zgodny z obrazkiem na opakowaniu co najważniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu to on zielonkawo zalatuje trochę, ale na szczęście taki nie wyszedł :) No wracaj już :)

      Usuń
  3. Myślałam że to brąz, a to blond ;P Ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kolorek, a cena za farbę faktycznie spora. ale jak za takie efekty to mozna zaplacic wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny ten kolor! może nie zdradzaj go dla brązu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwcześniej zmienię go za jakieś 3 tygodnie, więc jeszcze dużo się może zmienić :)

      Usuń
  6. kolor wyszedł bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...