Menu

Szukaj na tym blogu

26 listopada 2012

Farbowanie z Herbatint - recenzja.

Hej,
dzisiaj przychodzę do Was z recenzją farby do włosów firmy Herbatint. Ostatnio farbowałam włosy henną Khadi, ale nie byłam za bardzo zadowolona, gdyż henna bardzo szybko wypłukiwała się z moich włosów i chyba po 2 tygodniach musiałam farbować je znowu. Kolor jaki też wybrałam (Jasny brąz) okazał się ie tym jaki sobie wyobrażałam, był zadecydowanie za ciepły i włosy po kilku myciach robiły się rude.
Po tej niezbyt fajnej przygodzie szukałam innej farby, w miarę naturalnej i nie niszczącej włosów. Tym sposobem trafiłam na farby Herbatint, ja swoją zakupiłam w sklepie zielarskim, ale można je też zamówić przez internet. Na stronie producenta jest lista sklepów, w których dostępne są produkty tej firmy :)


Jak widać ja zdecydowałam się na kolor 7N Blond, chciałam ciemny blond, ale był niedostępny, więc po prostu trzymałam tą farbę 10 min dłużej i uzyskałam kolor ciemnego blondu. Na poniżej przedstawionych zdjęciach kolor już trochę zbladł, ale to dlatego, że włosy farbowałam 2 tyg temu, a zdjęcie zostały zrobione dziś. Zrobiłam zdjęcia od razu po farbowaniu, ale przypadkiem je usunęłam ;/ Kolor, który wybrałam jest z serii odcieni neutralnych i taki też otrzymałam na włosach, nie ma żadnych ciepłych pod tonów z czego bardzo się cieszę. Włosy wyglądają bardzo naturalnie :)

Ze strony producenta :

Herbatint- opracowano z zastosowaniem minimalnej ilości składników chemicznych ,co- dzięki harmonijnemu połączeniu z wyciągami roślinnymi i ziołowymi- umożliwiło uzyskanie unikalnego składu farby, która nie tylko łagodnie i trwale barwi Twoje włosy, ale również chroni je i pielęgnuje.

Bez amoniaku - Specjalnie opracowany na bazie wyciągów ziołowych i białek, HERBATINT™ wykorzystuje rozmaryn, chinowiec oraz łupinę orzecha włoskiego, aby łagodnie uwalniać barwnik. Daje naturalny, intensywny efekt na Twoich włosach.

Brak szkodliwego wpływu - Dzięki unikalnemu składowi, HERBATINT™ trwale barwi włosy nie niszcząc ich. Daje w efekcie naturalny, subtelny kolor, który za każdym razem wygląda wspaniale oraz powoduje, że Ty czujesz się świetnie.

Naturalny blask i połysk - HERBATINT  ma właściwości wzmacniające zdrowy i świetlisty połysk Twoich włosów, nie wytwarza nadmiernie jednolitego koloru, często kojarzonego z chemicznymi kolorantami.


HERBATINT FARBA PIELĘGNUJĄCA TWOJE WŁOSY zawiera także wyciągi z ziół:

ALOE VERA - Szczególnie bogata w enzymy, polisacharydy, witaminy A – C - E oraz sole mineralne. W trakcie nakładania działa kojąco na skórę głowy. Wzmacnia i chroni włosy. Poprawia kondycję włosów i przyczynia się do dłuższego utrzymywania koloru.

LIMNANTHES ALBA (MEADOWFOAM) - Bogaty w witaminy E i F olejek z nasion kwiatów Meadowfoam. Zapewnia lepsze krycie i wpływa na długotrwałość koloru.

HAMAMELIS VIRGINIANA (Oczar wirgiński) - Pielęgnuje skórę głowy, bogaty we flawonoidy oraz olejki eteryczne.

BETULA ALBA (Biała brzoza) - Tonik do włosów i środek re-mineralizujący.

ECHINACEA ANGUSTIFOLIA (Jeżówka wąskolistna) -
Naturalny środek antyseptyczny i nawilżający.

Każde opakowanie zawiera: 
60ml farby ziołowej Herbatint w postaci żelu, 60ml glikolowej emulsji aktywującej,
15ml królewskiej odżywki do włosów w kremie
rękawiczki jednorazowe
polską instrukcję użycia


Skład: /Farba/ Laureth-5, Propylene Glyco,l Aqu,a PEG-2 Oleamine, Ethanolamine, P-Phenylenediamine, Aloe Barbadensis Extract, PEG-75 Meadowfoam Oil, Echinacea Angustifolia Extract, 2-Amino3 Hydroxypiridine, Betula Alba Leaf Extract, P-Aminophenol, Hamamelis Virginiana Extract, 4-Chlororesorcinol, 2-Methylresorcinol, Sodium Metabisulfite, Tetrasodium EDTA, Cetrimonium Chloride, /Glycol Developer/ Aqua, Hydrogen Peroxide, Etidronic Acid, Cetrimonium Chloride.


Plusy :
  • nie niszczy włosów (na zdjęciach możecie zauważyć, że moje włosy są w tragicznym stanie, ale jest to wynik długiego rozjaśniania, prostowania i suszenia włosów)
  • nie ma brzydkiego zapachu, prawie wcale nie pachnie
  • duża gama odcieni
  • nie podrażnia
  • nie szczypie po nałożeniu
  • bardzo brze pokrywa włosy, moje były rude z odrostami w kolorze bardzo ciemnego blondy i kolor na całej długości wyszedł jednolity, pokrywa również idealnie siwe włosy (farbowałam mamie:))

Minusy :
  • jest dość rzadka, bałam się, że będzie spływać z włosów
  • jest jej bardzo mało, starczyło mi ledwo na 1 farbowanie
  • droga (ja płaciłam dokładnie 38,50 zł);
  • trudno dostępna - Internet, wybrane sklepy zielarskie
Czy polecam : Zdecydowanie tak :) moje KWC


Ostatnie zdjęcie najbardziej oddaje prawdziwy kolor włosów, na pierwszym wyszły jakieś jasne :)


Podsumowując jest to genialna farba i na pewno przy niej zostanę :)


Pozdrawiam :)

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...