Menu

Szukaj na tym blogu

23 marca 2013

Farbowanie z Herbatint - 8N Jasny Blond.

Hej,
dziś przychodzę do Was z kolejną odsłoną farbowania moich włosów, jak zwykle sięgnęłam po farbę Herbatint, tym razem w kolorze 8N Jasny Blond.


Włosy przed farbowaniem : Bardzo ciemny, zimny blond

Włosy po farbowaniu : Średni, ciepły blond o złoto - rudych refleksach. Na pewno nie wyszedł mi jasny blond, jednak wynika to pewnie z wyjściowego koloru włosów, który był dość ciemny.

O farbie tej pisałam już kilka razy i zdania o niej jak na razie nie zmieniłam :)
To co mi się w niej podoba to to, iż nie niszczy włosów, po jej użyciu pięknie błyszczą. Aplikacja farby jest bardzo przyjemna, nie czuć żadnego pieczenia, swędzenia, czy nieprzyjemnego zapachu. Producent zaleca trzymać ją na włosach 40 minut, ale ja zawsze trzymam ją ok 60 min. Pokrywa włosy w 100%, odrost jak i reszta włosów są w jednakowym kolorze. Do tego farba jest bardzo trwała, utrzymuje się na włosach bardzo dobrze (3 tygodnie idealnie, później kolor zaczyna blaknąć). Do wyboru mamy dość dużą gamę odcieni w różnych tonacjach.
Zachęcająca do zakupu na pewno nie jest cena farby, która wynosi ok. 40 zł w zależności od sklepu. Jest też dość ciężko dostępna, ale na stronie producenta jest lista sklepów, które oferują kosmetyki tej firmy, można je również zakupić w sklepie internetowym.


Jeśli macie jakieś pomysły na kolejny posty, to piszcie. Chętnie je przygotuję :)

Pozdrawiam :)

37 komentarzy:

  1. Włosy błyszczą ślicznie! Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyszedł, a włosy takie błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie farbowałam włosów i jakoś nie zamierzam. Odpowiada mi mój kolorek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już się zacznie to nie można przestać :)

      Usuń
  6. Piękny kolor po pofarbowaniu. Cena faktycznie nie jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) w sumie i tak wychodzi taniej niż farbowanie w salonie :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba ten kolor, który uzyskałaś na włosach! :) Szczerze mówiąc nigdy nie słyszałam o tej farbie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jeśli farbujesz, to polecam jej spróbować :)

      Usuń
    2. Do września byłam jasną blondynką, teraz mam ciemny brąz na głowie ;) I u mnie dosyć dobrze sprawdza się farba Wellaton. Ale muszę i tej poszukać :)

      Usuń
  8. kolor wyszedł na prawdę bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny cieplutki kolorek :-)!

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piekny połysk na włosach, wyglądają na zdrowe :) A tej farby nie znam, maluję drogeryjnymi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...