Menu

Szukaj na tym blogu

19 marca 2015

Babydream, Szampon ułatwiający rozczesywanie włosów.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z recenzją szamponu ułatwiającego rozczesywanie włosów Babydream dostępnego w Rossmanie. Zapraszam :)



OPAKOWANIE: Plastikowa butelka o pojemności 250 ml. Zamknięcie typu klik. 

ZAPACH: Charakterystyczny dla kosmetyków z tej serii. 

KONSYSTENCJA: Żelowa, w sam raz. Dość dobrze się pieni. 

OD PRODUCENTA: Zawiera ekstrakt z kiełków pszenicy, łatwe czesanie włosów bez wyrywania. Zawiera łagodne substancje myjące bez mydła, które sa idealnie dostosowane do mycia delikatnych włosów małych dzieci. Szampon nadaje włosom naturalny połysk i ułatwia ich czesanie. Ekstrakt z kiełków pszenicy pielęgnuje włosy i skórę głowy. Bogate składniki szamponu delikatnie myją włosy i wspomagają wiązane wilgoci w skórze głowy. Szampon jest idealny również do codziennego mycia włosów dorosłych. Nie zawiera barwników i substancji konserwujących. Nie zawiera oleju mineralnego i parafinowego. Ph neutralne dla skóry. Tolerancja przez skórę potwierdzone dermatologicznie. 

DZIAŁANIE:  Czytałam o nim masę pozytywnych opinii, ale sama nie wiem czy w moim odczuciu jest aż tak dobry. Myje włosy jak większość dostępnych szamponów. W trakcie mycia staram się nie plątać za bardzo włosów, więc z reguły nie mam problemów z ich rozczesywaniem. Bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem oleju, już po pierwszym myciu. Jest delikatny, nie podrażnia i nie wywołuje łupieżu. Generalnie nie wpływa na stan włosów, nie wysusza ich ani nie nawilża. Zauważyłam jednak, że moje włosy ostatnio ładnie błyszczą, ale nie wiem czy to jego zasługa. 

WYDAJNOŚĆ: Standardowa. 

CENA: Opakowanie o pojemności 250 ml. kosztuje w okolicach 7 zł.  

DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie Rossman. 


Miałyście okazję go używać, jak się u Was sprawdził? 

Pozdrawiam :)

40 komentarzy:

  1. Tej wersji nie używałam ale jak spotkam to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szampon Babydream, ale ten z bobaskiem i używam go do mycia pędzli bo do włosów się nie sprawdził.. Następnym razem kupię ten bo jeśli ma nie plątać włosów to może się świetnie sprawdzać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z babydream mam oliwke, którą stosuje na włosy. Mówisz, że dobrze radzi sobie ze zmywaniem olejów, dlatego chętnie go kupię będąc w Rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi on niestety podrażnia skórę głowy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znoszę tych szamponów...głowa nie po nich strasznie swędzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie zawierają jakiś składnik, który nie odpowiada Twojej skórze ;/

      Usuń
  6. muszę ową wersję spróbować na sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jakoś nie przekonują kosmetyki dziecięce do używania dla siebie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast chętnie je sprawdzam na sobie :)

      Usuń
  8. Miałam go kiedyś i u mnie było odwrotnie, to był szampon utrudniający rozczesywanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to zależy od naturalnych predyspozycji włosów, moje raczej nie należą do tych bardzo plątających się :)

      Usuń
  9. Jego brat strasznie plątał mi włosy :) ciekawe jak by się ten sprawdził .

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię go, fajnie delikatnie oczyszcza, faktycznie delikatnie oczyszcza i nie plącze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie ten szampon, ale nie ma go w moim Ross... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię go i oliwkę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo go lubię w przeciwieństwie do tradycyjnej wersji-myje, wygładza i ujarzmia moje niby-fale.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatna recenzja;)
    Jakoś nie miałam okazji wypróbować tego kosmetyku ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie był za łagodny. Mam ŁZS i potrzebuję porządnego oczyszczenia, bo inaczej mam masakrę na skórze głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. z pewnością wypróbuje ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szampon dziecięcy sprawdza się u mnie, ale tylko wtedy gdy stosuję go np. 2-3 razy w tygodniu, Inaczej moje włosy strasznie się puszą ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na dłuższą metę też się sprawdza :)

      Usuń
  18. nie miałam go ale pewnie za jakiś czas wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze u Ciebie też się sprawdzi :)

      Usuń
  19. Szamponu co prawda nie miałam, jednak po przeczytaniu wielu opinii jakoś nie wywarł na mnie wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja muszę wypróbować. Może jutro zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej wersji, klasyczną myję pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zależy mi na tym, żeby szampon był delikatny, może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Polubiłam go dużo bardziej niż wersję klasyczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wersji klasycznej nie używałam i raczej się na nią nie skusze :)

      Usuń
  24. Używałam tylko standardowej wersji, ale strasznie plątał mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś w takim razie wypróbować tę wersję :)

      Usuń
  25. Ja uwielbiam ten szampon zdecydowanie :) Podstawowej wersji nie lubię, ale tę uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam problem z plączącymi się włosami, więc pewnie go kupię :-) Muszę przyznać, że po raz pieewszy widzę ten prodkut na oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z pewnością go przetestuję, nie stosowałam jeszcze szamponów dla dzieci, a bardzo mnie kuszą :) muszę używać delikatnych szamponów ze względu na delikatną skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...