Menu

Szukaj na tym blogu

28 lipca 2014

Makijaż Latem - Po Jakie Kosmetyki Sięgam?

Hej,Dziś przychodzę do Was z postem, w którym pokażę Wam kosmetyki kolorowe, po które sięgam do wykonywania mojego letniego makijażu. Zapraszam :)

Podstawę mojego letniego makijażu stanowią kremy BB. Przez długi czas sięgałam po Matujący krem BB 8 w 1 od Eveline, z którego cały czas jestem zadowolona, a jego pełną recenzję możecie znaleźć tutaj. Ostatnio jednak zamówiłam sobie próbkę Kremu BB Dr. G Perfect Pore Cover. Muszę przyznać, że spodobał mi się na tyle, że planuję kupić pełnowymiarowe opakowanie. Krem daje średnie krycie, które można jeszcze budować. Co najbardziej mi się w nim podoba to to, że jest bardzo trwały. Przy ostatnich upałach wytrzymywał na mojej skórze spokojnie 10 h, wiadomo skóra zaczynała się już przetłuszczać i świecić, ale krem nadal był. Po drobnych poprawkach wyglądał dalej świetnie. Kolor jest trochę szaro-ziemisty, ale bardzo dobrze wtapia się w skórę. 

Ewentualne niedoskonałości, z którymi nie poradził sobie krem BB zakrywam Kamuflażem z Artdeco, mój akurat jest w kolorze 6. Świetnie kryje i utrzymuje się cały dzień. Czego chcieć więcej? 

Całość pudruję Pudrem matującym Rimmel, Stay Matte, który okazał się zdecydowanym ulubieńcem. Jego recenzja pojawiła się kilka dni temu na blogu, dla tych co nie czytali zapraszam tu

Mój makijaż twarzy nie może obejść się również bez bronzera i różu. Po Puder brązujący w kolorze Light Sephory sięgam po to, żeby delikatnie wykonturować twarz i wyrównać kolor skóry na szyi. Róż Flamingo Sleeka, to przepiękny odcień różu, z którym trzeba się jednak delikatnie obchodzić, bo można skończyć jak klaun. Tutaj możecie zobaczyć jak wygląda na twarzy. 

Produkty, które niestety nie pojawiły się na zdjęciu, to kosmetyki do brwi. Do ich poprawienie używam Kredki do brwi w kolorze popielatym Yves Rocher oraz Paletki do brwi Catrice. Najpierw poprawiam kształt brwi kredką a na to nakładam cienie. Tak podkreślone brwi trzymają się cały dzień. 

Kolejnym krokiem jest wytuszowanie rzęs i do tego celu używam starego ulubieńca, Tuszu Miss Sporty Volumythic 3D, który je pięknie podkreśla. Nie rozmazuje się, ani nie odbija, za co duży plus. Tu znajdziecie jego pełną recenzję oraz zdjęcia jak prezentuje się na rzęsach. 

Mój wakacyjny makijaż kończy się na pomalowaniu ust. Kolorem, który ostatnio najczęściej gości na moich ustach jest Eliksir od Wibo w kolorze 06, który możecie zobaczyć tutaj



A po jakie kosmetyki Wy sięgacie w swoich letnich makijażach? A może w ogóle się teraz nie malujecie? 

Pozdrawiam :)

44 komentarze:

  1. Ja używam podkładu rozświetlającego,odrobina pudru na strefę T, tusz,czasami kreska na górnej powiece.Róż i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rimmel Stay Matte to mój ulubieniec, nic tak dobrze nie trzyma matu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go bardzo lubię, choć dziś kupiłam w jego miejsce puder z Essence :)

      Usuń
  3. Ja latem sięgam tylko po tusz ;)) Nie używam ani podkładów ani korektorów no dosłownie niczego ;D chyba że jest to jakieś : większe wyjscie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie czuję się najpewniej z "gołą" skórą więc krem BB musi być :)

      Usuń
  4. U mnie w takie upały jaki są ostatnio maluję się gdy muszę i zestaw bardzo podobny. Stosuję krem CC z Eveline, tusz, dużo transparentnego, matującego pudru i coś lekkiego na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten puder brazujący sephory tylko medium. Uwielbiam go. I jak pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go bardzo lubię, ale mój dosięgnął już porządnie dna i muszę się rozejrzeć za jakimś nowym :)

      Usuń
  6. Uwielbiam też ten tusz, króluje u mnie latem :-)
    Ślicznie wygląda strona tytułowa :-) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. znam tylko puder który barrdzo lubię, u mnie wygląda to podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. musze wybróbować BB z Eveline

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten krem BB i tusz do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio w te upały jedynie po tusz i bronzer sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie przeczytać recenzję BB bo na lato to świetny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  12. w ubiegłym roku byłam zadowolona z 8 w 1 evelinki, w tym zakupiłam 10 w 1 i jest strasznie rówżowy:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie próbowałam innych tylko znów kupiłam sprawdzony 8 w 1 :)

      Usuń
  13. ja staram się wogole nie malować :) ostatecznie jak gdzies wychodze to czarna kredka do oczu i tusz ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja najczęściej, puder rozświetlacz, tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tylko pomadkę Wibo, ale mam odcień 05 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Puder Rimmel i paletkę do brwi bardzo lubię! Ale muszę chyba spróbować tego kremu bb z Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolona i szczerze polecam :)

      Usuń
  18. Ja w upały ograniczam się do niezbędnego minimum. Twój zestaw wygląda bardzo rozsądnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam cienia do powiek i różu :) Tylko tego.

    OdpowiedzUsuń
  20. troszeczkę inaczej u mnie, ale brwi u mnie też muszą być podkreślone : ) a nad tym bb co będziesz zamawiać pełnowymiarowe opakowanie, sama się zastanawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od siebie mogę polecić, choć na razie używam tylko próbki, ale po zakupie na pewno zrobię jego pełną recenzję :)

      Usuń
  21. Żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam ten BB z Eveline i był całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  23. dobry post! za dwa tygodnie wyjeżdżam i przydała mi się inspiracja co powinnam zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też stawiam na kremy bb :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie używam podkładów typu BB. u MNIE NAJLEPIEJ SPRAWDZA SIĘ MAKIJAŻ MINERALNY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety minerały nie wytrzymują upałów ;/

      Usuń
  26. Używam tego samego pudru i tuszu;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio prawie w ogóle się nie maluję ;) Chyba, że idę na jakieś spotkanie czy imprezę. Jednak i w tym przypadku unikam podkładów, a sięgam po kremy BB. I standardowo - tuszuję rzęsy i maluję usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja obecnie używam podkładu jednak kiedy wiem, że większość dnia spędzę na słońcu to zwykle stosuję kremy BB ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie ten puder też często gości : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...