Menu

Szukaj na tym blogu

16 sierpnia 2013

Farbowanie z Herbatint IV || 8N Jasny Blond.

Hej,
dziś przychodzę do Was z kolejną odsłoną farbowania moich włosów. Generalnie chodziło mi o pozbycie się odrostów (nie farbowałam włosów 2 miesiące) i odświeżeniu koloru więc zdecydowałam się na ten sam odcień farby co ostatnim razem - 8N Jasny Blond.



Herbatint- opracowano z zastosowaniem minimalnej ilości składników chemicznych ,co- dzięki harmonijnemu połączeniu z wyciągami roślinnymi i ziołowymi- umożliwiło uzyskanie unikalnego składu farby, która nie tylko łagodnie i trwale barwi Twoje włosy, ale również chroni je i pielęgnuje.

Bez amoniaku - Specjalnie opracowany na bazie wyciągów ziołowych i białek, HERBATINT™ wykorzystuje rozmaryn, chinowiec oraz łupinę orzecha włoskiego, aby łagodnie uwalniać barwnik. Daje naturalny, intensywny efekt na Twoich włosach.

Brak szkodliwego wpływu - Dzięki unikalnemu składowi, HERBATINT™ trwale barwi włosy nie niszcząc ich. Daje w efekcie naturalny, subtelny kolor, który za każdym razem wygląda wspaniale oraz powoduje, że Ty czujesz się świetnie.

Naturalny blask i połysk - HERBATINT ma właściwości wzmacniające zdrowy i świetlisty połysk Twoich włosów, nie wytwarza nadmiernie jednolitego koloru, często kojarzonego z chemicznymi kolorantami.


HERBATINT FARBA PIELĘGNUJĄCA TWOJE WŁOSY zawiera także wyciągi z ziół:
ALOE VERA - Szczególnie bogata w enzymy, polisacharydy, witaminy A – C - E oraz sole mineralne. W trakcie nakładania działa kojąco na skórę głowy. Wzmacnia i chroni włosy. Poprawia kondycję włosów i przyczynia się do dłuższego utrzymywania koloru.

LIMNANTHES ALBA (MEADOWFOAM) - Bogaty w witaminy E i F olejek z nasion kwiatów Meadowfoam. Zapewnia lepsze krycie i wpływa na długotrwałość koloru.

HAMAMELIS VIRGINIANA (Oczar wirgiński) - Pielęgnuje skórę głowy, bogaty we flawonoidy oraz olejki eteryczne.

BETULA ALBA (Biała brzoza) - Tonik do włosów i środek re-mineralizujący.

ECHINACEA ANGUSTIFOLIA (Jeżówka wąskolistna) - Naturalny środek antyseptyczny i nawilżający.

Każde opakowanie zawiera:
60ml farby ziołowej Herbatint w postaci żelu, 60ml glikolowej emulsji aktywującej,
15ml królewskiej odżywki do włosów w kremie
rękawiczki jednorazowe
polską instrukcję użycia


Skład: /Farba/ Laureth-5, Propylene Glyco,l Aqu,a PEG-2 Oleamine, Ethanolamine, P-Phenylenediamine, Aloe Barbadensis Extract, PEG-75 Meadowfoam Oil, Echinacea Angustifolia Extract, 2-Amino3 Hydroxypiridine, Betula Alba Leaf Extract, P-Aminophenol, Hamamelis Virginiana Extract, 4-Chlororesorcinol, 2-Methylresorcinol, Sodium Metabisulfite, Tetrasodium EDTA, Cetrimonium Chloride, /Glycol Developer/ Aqua, Hydrogen Peroxide, Etidronic Acid, Cetrimonium Chloride.


Moja opinia :
  • Farba nie niszczy włosów (na zdjęciach możecie zauważyć, że moje włosy nie są w najlepszym stanie, ale to wynik nagminnego używania prostownicy, czas wybrać się do fryzjera :)).
  • Pokrywa idealnie włosy, choć kolor nie jest płaski, na włosach widać jaśniejsze i ciemniejsze refleksy.
  • Zapach farby nie jest wyczuwalny, ale dołączona odżywka strasznie śmierdzi, ale świetnie działa.
  • Opakowanie starcza mi spokojnie na pokrycie całych włosów, a mam je do ramion.
  • Konsystencja farby jest żelowata, może uciekać, ale jak już ją nałożymy na włosy to nie spływa.
  • Producent zaleca trzymać ją na włosach 40 min, ja trzymałam ją ok. 50 min.
  • Farba jest bardzo trwała, utrzymuje się na włosach bardzo dobrze (3 tygodnie idealnie, później kolor zaczyna blaknąć).
  • Po zmyciu farby włosy pięknie błyszczą. 
  • Farba nie podrażnia, nie piecze.
  • Cena wynosi ok. 40 zł (ja dokładnie płaciłam 38,50 zł).
  • Na stronie producenta jest lista sklepów, w których znajdziemy te farby. Można je również zakupić w sklepie internetowym.
A teraz, co mi wyszło na głowie :)
 



W słońcu natomiast kolor wygląda tak :)

 

I jak Wam się podoba kolorek ?

Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek, taki naturalny, cena farby też do przeżycia, myślałam, że jest droższa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, bardzo naturalny:)

      Usuń
    2. Dużym plusem tych farb jest to, że kolory wychodzą bardzo naturalne :)

      Usuń
  2. Kolor w słońcu tak trochę pod rudy wpada :) Bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kolorek hihi :)
    ja wlasnei kupilam sobie czekoladowy braz.. ide farbować, ciekawe co wyjdzie heh
    pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ten kolor wygląda, szczególnie w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie:) I fantastyczna grzywka!:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, naturalnie wyglądający kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam te farby - zaczęłam farbić się nimi w ciąży z powodu lepszego składu i już przy nich zostałam;-) tyle że ja ciemny brąz bądź ciemny kasztan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...