Menu

Szukaj na tym blogu

10 kwietnia 2013

Pierwsze Wrażenie - Make Up Academy (MUA) Undress Me Too.

Hej,
dziś przychodzę do Was z drugą paletą MUA jaką posiadam, jest to Undress Me Too, która ma być odpowiednikiem Urban Decay Naked II. Tak jak w przypadku palety Undressed kolory cieni są bardzo podobne do Urban Decay, jednak pigmentacja i ich jakość odbiega od ideału.

Jak widać na zdjęciach ta paleta przyszła niestety z pokruszonym jednym cieniem, ale tego mi akurat nie szkoda, to zwykły cielisty mat :) Paleta zawiera 3 matowe cienie, reszta jest perłowo - metaliczna. Te perłowe są zdecydowanie lepiej napigmentowane niż maty. Cena tej palety jak i Undressed to koszt ok. 25-30 zł (Ebay), widziałam je też na Allegro, ale tu cena waha się od 25-40 zł.






Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Fajne kolorki, w sam raz na dzienny makijaż :) Choć ja dziś zaszalałam i zaraz idę na uczelnię w zieleniach na oczach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu idzie wiosna więc zieleń jak najbardziej na miejscu ;)

      Usuń
  2. Kolory bardzo mi się podobają, ale nie przepadam za perłami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat jestem perłowa :) Z matami jakoś nie mogę sobie poradzić w makijażu ;/

      Usuń
  3. Bardzo ładne kolory;) Ale wolę matowe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wole perłowe i się nimi zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam zamiar sobie kupic ta paletke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne, naturalne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki typowo moje, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny odcienie, takie naturalna, podobają mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne, ale szkoda że wszytskie w sumie z połyskiem ;)
    ja wolę maty.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja marzę o jakiejś paletce MUA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie te kolorki są dość ciemne..

    OdpowiedzUsuń
  12. podobne cienie są w palecie technic

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna ta paletka jest chciałambym ją nabyć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...