Menu

Szukaj na tym blogu

8 kwietnia 2013

Marion SPA, Odżywczo - nawilżająca maska na twarz do cery suchej i mieszanej - recenzja.

Hej,
dziś przychodzę do Was z recenzją maseczki do twarzy od firmy Marion. Jest to maska odżywczo - nawilżająca do skóry suchej i mieszanej. To moje pierwsze spotkanie z gotową maseczką w postaci płata  i muszę przyznać, że była ona bardzo wygodna w użyciu.


Obietnice Producenta : 

Opakowanie :  Standardowa dla maseczek jednorazowa saszetka

Pojemność : 15 ml

Skład :


Konsystencja : Płat maseczki jest wystarczająco dobrze i równomiernie nasączony.

Zapach : Dla mnie niezbyt przyjemny, dość perfumowany, nie wyczuwam w nim miodu

Sposób użycia :

Działanie : Ja jestem posiadaczką cery mieszanej w kierunku tłustej, jednak od czasu do czasu sięgam po nawilżające maseczki do twarzy. Uważam, że każda cera potrzebuje dogłębnego nawilżenia i odżywienia.
Maseczka bezproblemowo nakłada się na twarz i do niej przylega, nic nie odpada, czy spływa. Po zdjęciu maski i przemyciu twarzy wodą można zauważyć, że skóra jest przyjemnie wygładzona. Jest bardzo miła w dotyku, nawilżona i odżywiona. Ja używałam jej przed większym wyjściem i zauważyłam, że później nałożony makijaż trzymał się i wyglądał lepiej. Niestety efekt jaki daje maseczka jest krótkotrwały, nie działa dogłębnie tylko powierzchniowo.

Dostępność : Tutaj możecie znaleźć listę sklepów, które oferują kosmetyki Marion

Cena : ok. 4 - 5 zł

Czy Kupię
 : TAK

Maseczkę tę dostałam do testów od firmy Marion, jednak nie wpłynęło to na moje zdanie o niej.

Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Maseczki uwielbiam! Z Marion chyba jeszcze nie miałam, za to polecić Ci mogę maseczki, które obecnie są w Biedronce - maseczki na bazie zielonej glinki kambryjskiej. Dla Twojej cery powinny być jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnej maseczki z Marion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, ja wcześniej używałam glinki zielonej i też była świetna :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze maseczki w takiej formie, ta wygląda na ciekawą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię maseczki w formie tkaniny. Nie ma nic bardziej relaksującego niż książka, kubek herbaty i taka maseczka na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to maseczkę nakładam, fik i leżę i odpoczywam :)

      Usuń
  5. Mam straszną ochotę na tą maskę;p

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię mariona, ale jeszcze nie miałam żadnej maseczki od nich, czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj ja kupiłam na promocji z Naturze za 3 zł. Mam nadzieję, że u mnie również się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się wybrać do Natury w takim razie jak są na promocji :)

      Usuń
  8. lubie takie maseczki :) choc Mariona nigdy nie mialam..

    OdpowiedzUsuń
  9. musze wkoncu znaleść czas na domowe spa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...