Menu

Szukaj na tym blogu

13 kwietnia 2014

O Kremie Nawilżającym Equilibra.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z recenzją Kremu nawilżającego z aloesem do twarzy z firmy Equilibra. Krem ten pojawił się w ostatnich ulubieńcach, a teraz przyszła pora na jego pełną recenzję, Zainteresowane zapraszam dalej :)





SKŁAD: Aloe Barbadensis Gel, Aqua, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethylhexyl Stearate, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Sweet Almond Oil, Dimethicone, Ascorbyl Palmitate, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Lineseed Acid, Penthenol, Chitosan, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Propylene Glycol, Decyl Glucoside, Xanthan Gum, Citric Acid, Glycolic Acid, Potassium Sorbate, BHT, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Sodium Dehydroacetate, Imidazolidynyl Urea


OPAKOWANIE: Krem zamknięty jest w zakręcanej plastikowej tubie o pojemności 75 ml. (1/1 pkt)

KONSYSTENCJA: Krem jest bardzo przyjemny i lekki, łatwo się rozprowadza na skórze i szybko wchłania. (1/1 pkt)

ZAPACH: Aloesowy, charakterystyczny dla kosmetyków tej marki, nie jest jednak zbyt intensywny. (1/1 pkt)

DZIAŁANIE:Krem mimo swojej lekkiej konsystencji dobrze nawilża skórę, zostawia ją gładką i przyjemną w dotyku. Nawilża skórę i jej przy tym nie obciąża i nie zostawia tłustej warstwy. Nie powoduje żadnych nieprzyjemnych niespodzianek. Świetnie sprawdza się jako normalny krem nawilżający jak i krem na podrażnioną skórę, którą dzięki 40% zawartości aloesu przyjemnie koi. Producent zapewnia, że chroni skórę prze promieniowaniem UV, ale nie żadnej informacji o wysokości filtra. Dla mnie nie jest to istotne, gdyż i tak kremu używam wyłącznie na noc. Dzięki swojej lekkiej konsystencji będzie idealnym rozwiązaniem dla kremu nawilżającego na okres letni. (4/4 pkt)

WYDAJNOŚĆ: Przyznam, że zużywa się dość szybko, jednak pojemność jest o połowę większa niż w standardowych kremach do twarzy. (0.5/1 pkt)

CENA: Opakowanie o pojemności 75 ml. kosztuje ok. 20 zł. (1/1 pkt)

DOSTĘPNOŚĆ: Listę sklepów oferujących kosmetyki Equilibra znajdziecie tutaj. Kupić je również możecie za pośrednictwem Doz.pl (0,5/1 pkt)

OCENA: 9/10 pkt 


CZY KUPIĘ PONOWNIE: Na pewno powrócę do niego latem, kiedy większość kremów jest dla mojej skóry za bogata i za ciężka, no chyba, ze do tego czasu znajdę inne cudo :)

Zdecydowanie polecam tym z Was, które szukają dobrego, lekkiego kremu nawilżającego, który nie zapycha porów. 


Dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu, zaznaczam jednak, że nie wpłynęło to na moją opinię. 


Pozdrawiam :)

28 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze przyjemności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłabym go, ale jak narazie nie mam czasu używać typowego kremu nawilżającego. Moja buzia wyznaje zasadę im mniej tym lepiej, dlatego rano filtr 50 i podkład, wieczorem lek bądź krem . Lubię tę markę bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szampon aloesowy tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam same dobre opinie o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy ale bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z tej marki nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku, ale mam ochotę na szampon.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro jest lekki i dobrze nawilża, to już go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo bardzo fajny się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że sprawdziłby się na mojej tłustej cerze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest mieszano-tłusta i sprawdza się świetnie :)

      Usuń
  10. Ta firma chyba naprawdę jest godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Super-Pharm są jeszcze kosmetyki Equilibry? Pamietam, że nawet szamponu nie mogłam ostatnio znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze tutaj nie mam dostepu do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo dobrego słyszałam o tych kosmetykach, ale nie miałam okazji ich wypróbować na własnej skórze :(

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam, ale jestem bardzo ciekawa i chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz bardziej ta marka mnie interesuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam go i czeka na recenzję, jak dla mnie mógłby trochę lepiej nawilżać, ale ogólnie jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej mieszanej/tłustej skórze sprawdza się świetnie :)

      Usuń
  17. Jeszcze nie znam tej firmy ale jestem zaciekawiona :) zwłaszcza że nie miałam nigdy kremu do twarzy w tubce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w sp już nie ma ich : c a tą firmę mam zamiar przetestować wzdłuż i wszerz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie są już dostępne w SP, będzie je jeszcze ciężej znaleźć ;/

      Usuń
  19. z tej marki kusza mnie tylko produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...