Menu

Szukaj na tym blogu

10 lutego 2015

Nowości | Styczeń 2015.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z postem z zakupami i przesyłkami jakie do mnie trafiły w ubiegłym miesiącu. Zapraszam :)



Zamówienie ze sklepu Naturalissa. Znowu skusiłam się na Ananasowy peeling enzymatyczny, który jest rewelacyjny (recenzja). Tym razem zdecydowałam się jeszcze na Tonik PHA, Olejek perilla i Korund. 


Zamówienie z Minti Shop, a w nim: ogromny Bronzer MakeUp Revolution, słynna już Folia w kolorze Rose Gold również MakeUp Revolition oraz Kamuflaż Catrice.


Wróciłam również do starego ulubieńca, czyli Kremu nawilżającego matującego Ziaji 25+ (recenzja).


Przyleciała do mnie również paczka z nowościami Equilibry oraz Beauty Formulas, w której znalazłam Restrukturyzujący szampon do włosów, Olejek z masłem shea, Truskawkową maseczkę bąbelkową i Chusteczki ze zmywaczem do paznokci. 


Na koniec smaczna przesyłka od Zmiany Zmiany, czyli 3 batony: Aloha, Kosmos i Lewy Sierpowy. Wszystkie są w 100% roślinne, odpowiednie również dla wegan i osób na diecie bezglutenowej. Nie zawierają zbędnych dodatków i polepszaczy, tj. cukru, słodzików, syropów, utwardzonego tłuszczu ani środków przedłużających okres przydatności do spożycia. Akurat po tej przesyłce nie ma już śladu, a same batony były bardzo pożywne, na tyle, że jednorazowo nie byłam w stanie zjeść całego :) Tutaj znajdziecie miejsca, w których je dostaniecie.


Jak widzicie nie ma tego za dużo, a to dlatego, że już od dawna nie robię zapasów :) A jak tam Wasze zakupy, szalałyście, czy podchodziłyście do nich z rozwagą? 

Pozdrawiam :)

52 komentarze:

  1. właśnie robiłam zamówienie w minit, ale się nie skusiłam na ten bronzer, jakoś te rude tony mnie do niego nie przekonały, a na folię rose gold już się nie załapałam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że na twarzy nie widać tych rudych tonów :) A co do folii to faktycznie szybko się rozchodzi :)

      Usuń
  2. Podoba mi sie przesyłka z Equlibra;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szampiny z Equilibry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, tym bardziej jestem ciekawa jak ten się spisze :)

      Usuń
  4. ten szampon mnie kusi bardzo muszę go capnąć:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szampon ciekawie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten bronzer wygląda bardzo ciekawie♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości, przesyłka z Equlibra bardzo i się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym miesiącu z umiarem; D hmm ciekawie wyglądają te batony; ) a bronzer z MR też chcialam sobie zakupić; D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie sporo nowości ;) przyjemnego uzytkowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję złotej foli bo zastanawiam się nad jej zakupem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja podchodzę z rozwagą, kupuję już na bieżąco, zapasy się pomniejszają i podoba mi się to :-)
    jednak od dawna kuszą mnie półprodukty i jak tam zrobię zamówienie to będę miała szlaban na zakupy chyba na rok :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te batony! Wow, ale ciekawa sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten krem z Ziaji i też się u mnie dobrze sprawdzał :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne nowosci :) Ten peeling enzymatyczny mocno mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Korund używałam głównie do peelingów w miejscach, gdzie miałam rozstępy i świetnie się sprawdził.
    Do twarzy też lubię mocniejsze zdzieraki, więc też używałam do cery :)
    Ciekawi mnie ten bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam korund z myślą o peelingu stóp, ale do twarzy pewnie też sobie od czasu do czasu użyję :)

      Usuń
  16. bardzo lubię ten krem z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten bronzer i folia MUR bardzo mnie ciekawią :) Chętnie bym je wypróbowała, od jakiegoś czasu nawet rozważam zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten krem z Ziaji mnie zaciekawił, nigdy go nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie zakupy naprawdę spokojne :) Cieszę się, że nie mam wielkich pokus i zużywam na bieżąco co mam, zastępując kolejne zużyte kosmetyki. To naprawdę sprawia przyjemność. Jestem bardzo ciekawa tego peelingu enzymatycznego, może skuszę się za jakiś czas.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam Ci ten peeling :)
      Również Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Ciekawa jestem jak bronzer wygląda na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja ukochana Aloha <3
    Muszę kiedyś kupić ten wychwalany krem Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go bardzo polecam :)
      Aloha przepyszna, uwielbiam kokosa wszędzie :)

      Usuń
  22. U mnie ostatnio bardzo skromnie. Mam teraz wielką ochotę na folię z MR :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dawna chcę wypróbować kamuflaż, wszyscy chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo chciałam go wypróbować, ale sama nie wiem czy sprostał moim oczekiwaniom ;/

      Usuń
  24. Z ziaji nigdy nie miałam kremu, więc jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam go wcześniej i byłam bardzo zadowolona, zresztą pojawiła się na blogu nawet jego recenzja, także zapraszam :)

      Usuń
  25. świetne nowości, kamuflaż z Catrice jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba aż tak nie jestem z niego zadowolona, ale daję mu jeszcze czas :)

      Usuń
  26. Wspaniałe nowości, ja się też w końcu skusiłam na ten kamuflaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się u Ciebie sprawdza? Bo u mnie tak nie do końca jak sobie wyobrażałam ;/

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...