Menu

Szukaj na tym blogu

4 października 2013

Przegląd poczty vol. II.

Hej, 
dziś pokażę Wam co ostatnio znalazło się w mojej skrzynce :)


Pierwsza przesyłka to współpraca z Drogerią Lily. Zdecydowałam się na Peeling do ciała 'Soczysta Papaja' z Organic Shop

Przyszło również moje małe zamówienie z Minti Shop. Skusiłam się na duże opakowanie Suchego szamponu Batiste w wersji 'Lace', oraz małe opakowanie mojego jak dotąd ulubieńca 'Cherry'.

Kolejna współpraca jaką udało mi się nawiązać, tym razem ze sklepem bodyland.pl
Przy okazji chciałabym powiadomić Was, że w sklepie trwa weekend darmowej dostawy dla zamówień powyżej 100 zł. 


Na koniec Krem nawilżający matujący z Ziaji, w którego zakupie pomogła mi Marta z bloga http://misscandlle.blogspot.com. Kochana dziękuję raz jeszcze, krem spisuje się jak na razie świetnie. 


Zainteresowało Was coś szczególnie? O czym chciałybyście przeczytać najpierw? 

Pozdrawiam :)

48 komentarzy:

  1. Mam ten kremik Ziaja :) wcześniej miałam próbki, aż w końcu skusiłam się na jego kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współprac :) Same ciekawe rzeczy masz do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała poczytać o peelingu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne paczuszki, ciekawa jestem recenzji kremu ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te same suche szampony ostatnio przygarnęłam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne współprace! Jestem ciekawa zapachu tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie peeling Organic Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa peelingu i kremu z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling zaciekawił mnie najbardziej :) Essie Bahama Mama jest przepiękny, ale dla mnie mógłby być ociupinę gęstszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o Essie to niestety muszę się zgodzić, że trochę za rzadki jest ;/

      Usuń
  11. Świetne nowości :) gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też musze chyba zamówić z minti ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem Ziaja 25+ to mój numer 1:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten krem z Ziaji miałam już kupić a jednak stwierdziłam, że nie. Teraz żałuję bo przydałby się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling wygląda zachęcająco :) Mam chęć tez spróbować micela od Dermiki. Widzę, że listonosz nie próżnuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie ten suchy szampon bo jeszcze żadnego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batisty zdecydowanie polecam, miałam już chyba 3 opakowania :)

      Usuń
  17. ciekawi mnie Batiste, ciągle się czaję.. ale kiedyś choc małego kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Według mnie to najlepsze suche szampony :)

      Usuń
  18. Same fajne produkty! Życzę udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja będe chciała kiedys kupić ten krem z Ziaji. Ciekawa jestem jak sprawdzi sie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go od tygodnia i muszę przyznać, ze jest świetny, co najważniejsze dla mnie, nie zapycha i nie powoduje wyprysków :)

      Usuń
  20. Ooo ten peeling mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja najbardziej jestem ciekawa suchych szamponów Batiste :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...