Menu

Szukaj na tym blogu

15 sierpnia 2015

Placuszki owsiane.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z kolejnym przepisem na śniadaniowe placuszki, tym razem będą to placuszki owsiane. Zapraszam :)




Składniki: (1 porcja)
  • 3/4 szklanki mąki owsianej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka cukru brzozowego
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1 jajo
  • 1/2 łyżeczki aromatu waniliowego
  • odrobina oleju kokosowego do smażenia
  • dodatki: banan, masło orzechowe, miód, jagody
Wykonanie
Wszystkie składniki wrzucamy do miski i dokładnie mieszamy do połączenia się składników. Smażymy placuszki na niewielkiej ilości oleju kokosowego. Ja przełożyłam je pokrojonym w plasterki bananem i masłem orzechowym. Dodatkowo na wierzchu polałam miodem i posypałam jagodami.

SMACZNEGO :)

11 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...