Menu

Szukaj na tym blogu

26 maja 2015

Batony z masła orzechowego i czekolady.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z przepisem na batony z masła orzechowego i czekolady. Zapraszam :)


Składniki:
  • 200 g ciastek zbożowych (ja użyłam orzechowych)
  • 50 g. oleju kokosowego
  • 150 g. masła orzechowego (ja użyłam Primaviki bez soli i cukru )
  • 100 g. czekolady gorzkiej
  • 100 g. czekolady mlecznej
Wykonanie:
Rozpuszczamy olej kokosowy. W malakserze rozdrabniany ciastka, a następnie łączymy je z olejem oraz 120 g. masła orzechowego, masa powinna wyjść gęsta. Powstałą masę wykładamy do formy o wymiarach 20x20 cm. wyłożonej papierem, dokładnie rozprowadzamy i dociskamy. W kąpieli wodnej rozpuszczamy obie czekolady, a w osobnym naczyniu pozostałe 30 g. masła orzechowego. Na przygotowaną wcześniej bazę z masła i ciastek wylewamy czekoladę i rozsmarowujemy. N wierzch wylewamy rozpuszczone masło orzechowe tworząc wzorki, które mi nie do końca wyszły niestety. Wkładamy do zamrażarki na 2 godziny, wyciągamy, czekamy kilka minut i kroimy. Gdy pokroimy ciastka od razu, to mogą się pokruszyć. Przechowujemy w lodówce lub zamrażarce. 

SMACZNEGO :)

18 komentarzy:

  1. dzisiaj spróbuje tulko musze jakies zdrowe ciacha w sklepie znalezc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam na ciastkach Belvita, bo akurat nic innego nie miałam pod ręka, ale na owsianych tez powinny wyjść pyszne :)

      Usuń
  2. Wyglądają przepysznie. Z okazji dzisiejszego święta chyba je przygotuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe i apetyczne;))

    OdpowiedzUsuń
  4. no i mam ochotę na słodkie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo muszę chyba wypróbować, bo wyglądają strasznie apetycznie♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło orzechowe strasznie lubię więc i batoniki jak najbardziej dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają jak ze sklepu - muszą być pyszne. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja uwielbiam takie słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zdrowe domowe słodkości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...