Menu

Szukaj na tym blogu

12 lipca 2013

Świetny krem BB prosto z Polski.

Hej,
dziś przychodzę do Was z recenzją Matującego kremu BB 8w1 marki Eveline. Ja posiadam go w kolorze Jasnym. 

Matujący krem BB 8 w 1 to innowacyjny produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mieszanej i tłustej.
Ultralekka, beztłuszczowa formuła z FAST MATT COMPLEX™ idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze, zapewniając jej natychmiastowy efekt FAST MATT BABY FACE™ - perfekcyjnie matowej, doskonale wygładzonej skóry i długotrwale zapobiega błyszczeniu się. Odżywcza formuła z bioHYALURON COMPLEX™, koktajlem witamin (A, E, F) i proteinami jedwabiu intensywnie i długotrwale nawilża, rozświetla i wygładza cerę. Pigmenty mineralne wyrównują koloryt skóry, maskują niedoskonałości i przebarwienia. Kolagen zapewnia skórze jędrność, gładkość i elastyczność. Faktor SPF 15 doskonale chroni skórę przed promieniowaniem UVA/UVB i wolnymi rodnikami.
Krem niweluje oznaki zmęczenia oraz chroni przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Po zastosowaniu kremu skóra wygląda na wypoczętą i promienną, a cera zyskuje aksamitnie matowy wygląd, gładkość i ujednolicony koloryt.


 Błyskawiczny efekt 8 w 1:
  • długotrwale i skutecznie matuje
  • zmniejsza widoczność porów
  • wyrównuje koloryt cery
  • pokrywa zaczerwienienia i niedoskonałości
  • intensywnie nawilża 24h
  • wygładza i rozświetla
  • redukuje oznaki zmęczenia
  • SPF 15 chroni przed UVA/UVB (deklarowaną ochronę UV osiaga się przy zastosowaniu 2 mg/1 cm2 skóry, tj. minimum 1 ml na samą twarz lub ok. 1,5 ml na twarz i szyję).
Produkt występuje w dwóch odcieniach: dla cery jasnej i śniadej.
Skrót `BB` w nazwie swojego kremu Eveline wywodzi od `Blemish Base`, nie od `Blemish Balm Cream`, więc nie jest to typowy "azjatycki" BB Cream.

Skład :

Moja opinia :

  • Bardzo fajnie nakłada się na skórę, jak zwykły krem.
  • Po nałożeniu wygląda bardzo naturalnie. 
  • Zapewnia krycie do średniego w zależności ile produkty nałożymy. Zdarza mi się nakładać drugą warstwę w "problemowe" miejsca i nadal wyglądał naturalnie.
  • Utrzymuje się na skórze cały dzień. W miarę upływu czasu traci swoją pigmentację, ale wciąż tam jest.
  • Nie matuje skóry w nachalny sposób, skóra po jego użyciu wygląda promiennie i zdrowo, mniej się przetłuszcza w ciągu dnia. 
  • Nie byłabym przekonana, czy nawilża skórę, ale na pewno jej nie przesusza. 
  • Przykrywa rozszerzone pory, nie wchodzi w nie.
  • Nie powoduje powstawania niedoskonałośći.
  • Zauważyłam, że nie jest zbyt wydajny.
  • Bardzo atrakcyjna cena - w granicach 15zł.
  • Ogólnie dostępny.
  • Niestety nie najlepszy wybór kolorów. Jestem bladziochem i 'Jasny' odcień jest dla mnie odrobinę za ciemny. 
  • Mimo, że kolor nie jest dla mnie idealny, to krem wtapia się w skórę i nie odznacza.
  • Posiada SPF15, zawsze to coś. 


Używałyście może tego kremu? Jak się u Was spisał?

19 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, chociaż ten jasny to dla mnie tez pewnie byłby za ciemny. No i ciągle nie mogę się przekonać do kremów BB... nie ruszają mnie i już :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego bb, jednak nie przepadam za tego typu kosmetykami ;) Przed chwilą czytałam o nim bardzo niepochlebną opinię. Widać, że każdemu pasuje coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bb z eveline i sprawdza się zaskakująco dobrze

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie nikt nie przekojna dożadnego kremu BB, nawet jakby nie wiem jak był zaje....bisty :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam sprzeczne opinie na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytalam dużo zarówno pozytywnych jak i negatywnych opinii :-[

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kolorystyka jest pewnie podobna. Niestety w PL ciężko znaleźć podkłady/kremy tonujące w jasnych odcieniach :-\

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego kremu BB, ale zastanawiam się nad zakupem własnie z Eveline. Ostatnio na nowo odkryłam i polubilam kosmetyki ten marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba mu się przyjrzę bliżej na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...