Menu

Szukaj na tym blogu

10 lutego 2016

Jogurtowe parfait z malinowym sosem i musli.

Hej,
Dziś przychodzę do Was z kolejnym pomysłem na zdrowe, pożywne i przede wszystkim pyszne śniadanie, czyli jogurtowe parfait z sosem malinowym i musli. Zapraszam :)




Składniki:
  • 250 g. jogurtu naturalnego
  • 200 g. malin (świeżych lub mrożonych)
  • 80 g. musli (u mnie własna mieszanka od Mixit)

Wykonanie:
Zaczynamy od przygotowania malin. Jeżeli używamy mrożonych to wkładamy je do miseczki i wstawiamy na kilka minut o mikrofali. W przypadku gdy mamy świeże to wystarczy je jedynie rozgnieść widelcem. Do słoika, lub wysokiej szklanki wlewamy połowę jogurtu, następnie maliny oraz musli i ponownie jogurt, maliny i musli. Dodatkowo można polać miodem.


Przy okazji zapraszam Was na mój Instagram, gdzie znajdziecie jeszcze więcej kulinarnych inspiracji :)

SMACZNEGO :)

21 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo apetycznie zrobiło się na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze bez śniadania a tu takie pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda znakomicie :) I jakie łatwe !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepyszne połączenie :)
    A w takim słoiku wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś podobnego robiłam sobie jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć każdego dnia jeszcze z godzinę więcej żeby sobie takie cudeńka robić :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety na co dzień też nie mam, ale zostaje weekend :)

      Usuń
  8. Mój chłopak uwielbiam jogurty więc muszę mu coś takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W słoiku tak super wyglądają te dania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm mm mmmmm! Wygląda przepysznie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamo! w sam raz na śniadanko! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Często jem takie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Warstwy robią ogromne i smakowite wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...