Menu

Szukaj na tym blogu

29 listopada 2014

Współpraca z Drogerią Nina.

Hej,
Dziś chciałabym Wam napisać o nowej współpracy jaką udało mi się ostatnio nawiązać z Drogerią Nina. Zapraszam dalej :)


Drogeria Nina oferuje kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne wielu marek. 
Sklep oferuje ozdobne pakowanie zamówień, tak jak możecie zobaczyć to na powyższym zdjęciu. Oprócz tego, ze przesyłka była pięknie zapakowana, to i świetnie zabezpieczona. Dostawa była natychmiastowa i na drugi dzień po wysyłce mogłam się cieszyć swoją paczuszką. 
Oczywiście muszę wspomnieć jeszcze o przemiłej i bardzo pomocnej obsłudze, która odpisuje na maile w dzień i w nocy :)

W mojej paczce znalazły się: 
Dermika, Płyn micelarny z ekstraktem z granatu do cery tłustej i mieszanej
Chantal, Sessio, Serum do włosów zniszczonych 
AA, Zmysłowa malina, Krem do rąk
Bielenda, 3 drogocenne olejki, Ultra odżywcze masło do ciała
Dax, Perfecta, Masło do ciała Creme Brulee
Soraya, Baza silikonowa do cery normalnej i mieszanej
Farmona, Krem do stóp 4 w 1 
Eveline, Intensywnie nawilżający balsam do ciała pod prysznic


Zdecydowanie polecam Wam zakupy w tej drogerii, tym bardziej, że przy zakupach powyżej 50 zł, jeżeli podacie link do mojego bloga, to otrzymacie dodatkowy upominek, jak np. krem do rąk, krem do stóp, płyn micelarny, czy błyszczyk. 
Dotyczy to zarówno zakupów w sklepie internetowym (klik), jak i na Allegro (klik)


Pozdrawiam :)

57 komentarzy:

  1. Oooo, lubię korzystać z dodatkowych korzyści albo kodów rabatowych:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Miłego testowania :) Miałam taką próbkę tego balsamu Eveline i byłam zadowolona, zapach dość intensywny, nawilżenie przyzwoite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, ze i u mnie się sprawdzi, bo nie używałam jeszcze balsamu pod prysznic :)

      Usuń
  3. Oo ale ładnie zapakowane ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zapakowane :) Życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masło do ciała Creme Brulee brzmi pysznie : P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i czekam na opinie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje współpracy, a paczuszka bardzo udana. Trafiła by w mój gust pielęgnacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To masło do ciała z Perfecty jest obłędne, jeśli chodzi o zapach :))) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym nawiązać taką współprace ;D zazdro ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna paczuszka :) I zawartość ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna sprawa z taką współpracą i fajnie że firma daje gratisy za prowadzenie bloga ;)
    Super blog
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratisy dostają te osoby, które przy zamówieniu podadzą adres do mojego bloga, nie muszą prowadzić swojego.

      Również Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. To masło do ciała wygląda fajnie, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Twojej zawartości najbardziej ciekawi mnie krem do rąk AA i masło do ciała Bielenda. Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kosmetyki, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie zapakowana paczka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mojego oko ucieka w stronę włosowego serum! :D Jestem ciekawa, jak się spisze! / Gratuluję współpracy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze się dobrze spisze :) Dziękuję :)

      Usuń
  18. cudeńka, szczególnie to masło Perfecty <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie widziałam tej drogerii, zaraz wpadnę przejrzeć asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze żadnego produktu firmy Dermika, ale jestem ciekawa jak sprawdziłyby się u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. miłego testowania (w szczególności malinowego kremiku do rąk, jest rewelacyjny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest piękny, mam nadzieję, że będzie działał równie dobrze :)

      Usuń
  22. gratuluję współpracy :-)
    już kilka razy robiłam u nich zakupy i zawsze byłam zadowolona, z opcji dodatkowego kosmetyku skorzystam niedługo, bo kolejne zakupy u nich się szykują :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pamiętaj w takim razie o podaniu adresu zawsze jakiś dodatkowy kosmetyk wpadnie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Komentarze typu "obserwujemy?" będą usuwane.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...